reklamowe
Liczba pozycji: 3
Zrozum swoją skórę – ebook
Johanna Gillbro
Zrozum swoją skórę i zadbaj o nią, dokonując świadomych wyborów i zapewniając jej odpowiednią troskę! Myślisz, że: • woda pitna nada twojej skórze blasku? • im więcej produktów do pielęgnacji, tym gładsza cera? • ekologiczne i naturalne kosmetyki są skuteczniejsze? • oczyszczanie skóry każdego ranka jest konieczne? • wszelkie bakterie są twoim wrogiem? Pomyśl jeszcze raz!...Data dostępności:
Data publikacji:
Radio Armageddon – audiobook
Jakub Żulczyk
Poprawione wydanie kultowej dla wielu czytelników powieści. Przejmujący obraz zbiorowej samotności w czasach, kiedy każdy gest sprzeciwu prędzej czy później zamienia się w towar, oraz w świecie, w którym każde wypowiedziane słowo ostatecznie staje się po prostu hałasem. Tej powieści nie można przeoczyć: to nasz czas i nasz świat. Tytułowy zespół Radio Armageddon, założony przez czworo znajomych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: