reklamowe
Liczba pozycji: 4
Zrozum swoją skórę – ebook
Johanna Gillbro
Zrozum swoją skórę i zadbaj o nią, dokonując świadomych wyborów i zapewniając jej odpowiednią troskę! Myślisz, że: • woda pitna nada twojej skórze blasku? • im więcej produktów do pielęgnacji, tym gładsza cera? • ekologiczne i naturalne kosmetyki są skuteczniejsze? • oczyszczanie skóry każdego ranka jest konieczne? • wszelkie bakterie są twoim wrogiem? Pomyśl jeszcze raz!...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking – audiobook
Dagmara Mielczarek Łukasz Kuciński
Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: