reklamowe
Liczba pozycji: 3
Pogranicze folkloru i kultury popularnej w wielkomiejskiej Łodzi. Od połowy XIX wieku do 1939 roku – ebook
Przemysław Owczarek Krystyna Radziszewska
Książka jest poświęcono literackiej kulturze popularnej kształtującej się w Łodzi – mieście, które przeżyło gwałtowną transformację z sennej osady w wielki ośrodek przemysłu włókienniczego. Publikacja składa się z dwóch zasadniczych części. W pierwszej badacze opisują obszary twórczości literackiej rzadko odwiedzane przez literaturoznawców czy kulturoznawców: pieśni i piosenki funkcjonujące w środowisku...Data dostępności:
Data publikacji:
Pi razy oko – ebook
Matt Parker
Pierwsza w historii książka o tematyce matematycznej, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „Sunday Timesa”! Przeczytajcie o zabawnych – a także tragicznych – konsekwencjach matematycznych błędów, pomyłek i niedokładności. Przekonajcie się, co może się zdarzyć, kiedy w rzeczywistym świecie z matematyką coś pójdzie nie tak. „Pi razy oko” to pełna humoru, ciekawostek i anegdot książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Lekcja francuskiego – audiobook
P.J. Howard Natalie Renard
Halvor Gastrell, mimo młodego wieku, osiągnęła naprawdę wiele. Miliony obserwatorów w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe i szeroko otwarte drzwi do międzynarodowej kariery. Radość z sukcesów przysłaniają jedynie wygórowane oczekiwania rodziców i… powrót do San Francisco jej siostry, Harper. Wkrótce okazuje się, że łączy je więcej, niż mogłyby podejrzewać, w tym podobny gust, jeśli...Data dostępności:
Data publikacji: