reklamowe
Liczba pozycji: 3
Lustereczko, powiedz przecie – audiobook
Alek Rogoziński
Znana autorka powieści kryminalnych Róża Krull staje się przypadkowym świadkiem samobójstwa jednego z uczestników konkursu Mister Polonia. Kiedy próbuje ustalić, dlaczego zdecydował się on na tak desperacki krok, pisarka przekonuje się, że w świecie facetów, którzy wiedzą o kosmetykach i modzie więcej niż ona sama, znajduje się też ktoś gotowy na wszystko, aby zdobyć sławę i lukratywne kontrakty reklamowe....Data dostępności:
Data publikacji:
RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry – ebook
Łukasz "Dżujo" Kujawa
Poradnik do RollerCoaster Tycoon zawierający objaśnienia opcji i kolejnych okienek, jakże konieczne rady, oraz opisy dostępnych atrakcji i scenariuszy. Szybko przekonacie się, że praca właściciela wesołego miasteczka, to ciężki orzech do zgryzienia. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -Menu -Jak budować? -Porady -Skróty klawiszowe -Strategie rozwoju i budowania -Finanse -Pracownicy i nauka -Marketing -Kampanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pi razy oko – ebook
Matt Parker
Pierwsza w historii książka o tematyce matematycznej, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „Sunday Timesa”! Przeczytajcie o zabawnych – a także tragicznych – konsekwencjach matematycznych błędów, pomyłek i niedokładności. Przekonajcie się, co może się zdarzyć, kiedy w rzeczywistym świecie z matematyką coś pójdzie nie tak. „Pi razy oko” to pełna humoru, ciekawostek i anegdot książka...Data dostępności:
Data publikacji: