reklamowe
Liczba pozycji: 4
Ten pierwszy raz – ebook
Anna Zawadzka
Autorka przygląda się społecznej funkcji dziewictwa i defloracji i dowodzi, że są one elementem procesu wytwarzania płci i cielesności, konstytuują podmiotowość kobiecą i doświadczenie bycia kobietą. Analizowane są zarówno pogłębione wywiady z kobietami, jak i dzieła literackie, filmy, audycje radiowe, kampanie reklamowe czy artykuły prasowe. Pozwala to pokazać siatkę dyskursów koncentrujących się...Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem – ebook
Dorota Jędrzejewska Rafał Niemczyk
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybory Samorządowe. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się: 1. Wprowadzenie Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których nawet dobrze zaplanowane kampanie mogą zawieść. 2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element...Data dostępności:
Data publikacji: