reklamowa
Liczba pozycji: 6
Wprost – e-wydanie – 22/2024
W grudniu 1982 roku ukazał się pierwszy numer tygodnika WPROST, tytułu, który stał się wiodącym pismem opiniotwórczym w Polsce. Nigdy nie baliśmy się podejmować tematów ważnych, często trudnych, zawsze stojąc po stronie obywateli. Każdego dnia inspirujemy naszych odbiorców, staramy się odpowiadać na ważne pytania i pomagamy lepiej poznać i zrozumieć świat. Wierzymy w rzetelne dziennikarstwo i jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprost – e-wydanie – 21/2024
W grudniu 1982 roku ukazał się pierwszy numer tygodnika WPROST, tytułu, który stał się wiodącym pismem opiniotwórczym w Polsce. Nigdy nie baliśmy się podejmować tematów ważnych, często trudnych, zawsze stojąc po stronie obywateli. Każdego dnia inspirujemy naszych odbiorców, staramy się odpowiadać na ważne pytania i pomagamy lepiej poznać i zrozumieć świat. Wierzymy w rzetelne dziennikarstwo i jego...Data dostępności:
Data publikacji:
NOWa Gazeta Trzebnicka – e-wydanie – 21/2024
NOWa gazeta trzebnicka, to największy lokalny tygodnik powiatu trzebnickiego.Data dostępności:
Data publikacji:
Wprost Najlepsi Pracodawcy – e-wydanie – 50 najlepszych pracodawców w dobie #covid-19
Data dostępności:
Data publikacji:
Wprost Wydania Specjalne – e-wydanie – 3/2022
Wydanie specjalne tygodnika WPROST. Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Od stycznia 2013 redaktorem naczelnym WPROST jest Sylwester Latkowski . WPROST jest najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem. W 2012 r. inne media powoływały się na publikacje WPROST 2211 razy - wynika z raportów Instytutu Monitorowania Mediów....Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 9,00 zł
Opinie o produkcie10,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,00 zł- Dostęp online PDF
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji: