reklama
Liczba pozycji: 3
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Angielski w samochodzie. Business English – audiobook
Edgard
Angielski w samochodzie Business English: - dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, - praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, - ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, - praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość....Data dostępności:
Data publikacji: