reklama
Liczba pozycji: 2
Gadżet. Obca Moskwa – ebook
Dmitrij Siłłow
Wszystko zaczęło się całkiem nieszkodliwie. Na ulicach Moskwy pojawiła się reklama nowego gadżetu o intrygującej nazwie „Neurofon”. Wystarczy włożyć do ucha malutką plastikową tabletkę - i człowiek zanurza się w świecie rozszerzonej rzeczywistości. Szara, nudna, codzienność nabiera niespotykanych dotąd barw. Każdy nowy dzień przynosi nowe przygody, sprawiając, że wszyscy użytkownicy neurofonów są naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku. Eseje pastoralne – ebook
Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Data publikacji: