reklama
Liczba pozycji: 13
Reklama farmaceutyczna i pokrewna – ebook
Rafał Szczęsny
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana. Oddajemy...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Randka w Toronto – ebook
Lucy Ellis
Rose Harkness wpada na świetny pomysł, jak wypromować swoją agencję matrymonialną. Chce umówić na randki sportowców ze słynnej drużyny Wilków, goszczących akurat w Toronto. Reklama tych randek znalazłaby się w lokalnej telewizji. Rose musi tylko uzyskać zgodę właściciela drużyny - przystojnego milionera Plata Kuragina. Już po pierwszym spotkaniu wie, że nie będzie to łatwe…Data dostępności:
Data publikacji:
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo suplementów diety – ebook
Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk Katarzyna Gęsiak Mariusz Kondrat
Poradnik jest efektem wieloletnich praktycznych doświadczeń związanych z obsługą prawną podmiotów z obszaru suplementów diety i produktów pokrewnych. .. Prezentowane opracowanie zawiera kompleksową analizę zagadnień prawnych dotyczących obrotu suplementami diety na polskim rynku. Autorzy szczegółowo przedstawili kwestie związane z przygotowaniem suplementów diety, ich wprowadzaniem do obrotu, reklamą...Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną – ebook
Katarzyna Grzybczyk
W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego. Każdy rozdział opracowania zawiera omówienie innej dziedziny życia (m.in. mody, reklamy, muzyki, filmu, sportu, turystyki), w której dochodzi do przywłaszczenia takich dóbr kultury jak: tradycja, zwyczaje, symbole, wartości, a nawet skojarzenia. Książka zawiera liczne, opatrzone...Data dostępności:
Data publikacji:
Jego przesyłka – ebook
Penelope Bloom
Pikantna komedia romantyczna! Jego paczuszka wylądowała w mojej skrzynce… Hej, spokojnie, mojej skrzynce POCZTOWEJ. I od chwili, kiedy zobaczyłam, co jest w środku, wiedziałam, że ta paczka powinna trafić do mojego gorącego sąsiada. Który najwyraźniej ma brudny sekret… Niespecjalnie lubię koty, ale jestem trochę jak one - nie znoszę większości ludzi. Ale mój sąsiad nie jest jak większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie taki diabeł straszny Tom 1: Diabeł z Hollywood. Nie taki diabeł straszny. Tom 1 – ebook
Elizabeth O'Roark
„Diabeł z Hollywood” to romans, w którym pewien szef z piekła rodem spotyka asystentkę obdarzoną wyjątkowo ciętym językiem. Co z tego wyniknie? Płomienny romans czy katastrofa? Czasem w życiu nadchodzi taki moment, że trzeba schować dumę do kieszeni i zdobyć się na coś, czego w innej sytuacji nigdy by się nie zrobiło. Tali przekonała się, jakie to uczucie, kiedy przekroczyła próg apartamentu słynnego...Data dostępności:
Data publikacji: