reklama
Liczba pozycji: 11
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama farmaceutyczna i pokrewna – ebook
Rafał Szczęsny
Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana. Oddajemy...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo suplementów diety – ebook
Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk Katarzyna Gęsiak Mariusz Kondrat
Poradnik jest efektem wieloletnich praktycznych doświadczeń związanych z obsługą prawną podmiotów z obszaru suplementów diety i produktów pokrewnych. .. Prezentowane opracowanie zawiera kompleksową analizę zagadnień prawnych dotyczących obrotu suplementami diety na polskim rynku. Autorzy szczegółowo przedstawili kwestie związane z przygotowaniem suplementów diety, ich wprowadzaniem do obrotu, reklamą...Data dostępności:
Data publikacji:
Potwory pod moją skórą – audiobook
Maddie Pawłowska
Znakomity debiut łączący w sobie mroczny thriller i nutę romansu. Współlokatorzy – pogrążona w rozpaczy studentka oraz tajemniczy model. Wstrząsające Warszawą zbrodnie i emocje utrudniające trzeźwy osąd... Po śmierci siostry Lana pogrąża się w żałobie oraz nałogu. W końcu sytuacja finansowa zmusza ją do przyjęcia pod swój dach współlokatora. Robert okazuje się wszystkim tym, czego Lana się obawiała....Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną – ebook
Katarzyna Grzybczyk
W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego. Każdy rozdział opracowania zawiera omówienie innej dziedziny życia (m.in. mody, reklamy, muzyki, filmu, sportu, turystyki), w której dochodzi do przywłaszczenia takich dóbr kultury jak: tradycja, zwyczaje, symbole, wartości, a nawet skojarzenia. Książka zawiera liczne, opatrzone...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego – ebook
Joanna Polańska-Solarz
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie taki diabeł straszny Tom 1: Diabeł z Hollywood. Nie taki diabeł straszny. Tom 1 – audiobook
Elizabeth O'Roark
„Diabeł z Hollywood” to romans, w którym pewien szef z piekła rodem spotyka asystentkę obdarzoną wyjątkowo ciętym językiem. Co z tego wyniknie? Płomienny romans czy katastrofa? Czasem w życiu nadchodzi taki moment, że trzeba schować dumę do kieszeni i zdobyć się na coś, czego w innej sytuacji nigdy by się nie zrobiło. Tali przekonała się, jakie to uczucie, kiedy przekroczyła próg apartamentu słynnego...Data dostępności:
Data publikacji: