reklama
Liczba pozycji: 3
Hej, Jędrek! 2. Gdzie moja forsa? – audiobook
Rafał Skarżycki
Drugi tom serii „Hej, Jędrek!” w wersji do słuchania! Kto powiedział, że dziesięć lat to najlepszy wiek na przygodę? Jędrek to koleś, z którym nie grozi Wam tylko jedno: nuda! Za to wszystko inne jest bardzo prawdopodobne. Lepiej miejcie się na baczności! Jędrek pilnie potrzebuje forsy! Nie dość, że szkolne cwaniaczki żądają haraczu, to jeszcze w telewizji pojawiła się reklama superwypasionej konsoli....Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku. Eseje pastoralne – ebook
Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w samochodzie. Business English – audiobook
Edgard
Angielski w samochodzie Business English: - dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, - praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, - ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, - praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość....Data dostępności:
Data publikacji: