reklama
Liczba pozycji: 3
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku – ebook
Agnieszka Drummer Beata Williamson
Język angielski Poziom B2 - C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku – ebook
Agnieszka Drummer Richard Boehnke
Język niemiecki Poziom B2 - C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...Data dostępności:
Data publikacji: