reklama
Liczba pozycji: 10
Randka w Toronto – ebook
Lucy Ellis
Rose Harkness wpada na świetny pomysł, jak wypromować swoją agencję matrymonialną. Chce umówić na randki sportowców ze słynnej drużyny Wilków, goszczących akurat w Toronto. Reklama tych randek znalazłaby się w lokalnej telewizji. Rose musi tylko uzyskać zgodę właściciela drużyny - przystojnego milionera Plata Kuragina. Już po pierwszym spotkaniu wie, że nie będzie to łatwe…Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak szukać i znajdować Wolę Bożą? – audiobook
Józef Augustyn
"Jak szukać i znajdować wolę Bożą?" to poważne postawienie zagadnienia istotnego w życiu duchowym, a nie jedynie tania reklama. Józef Augustyn SJ w swoich rozważaniach ukazuje konsekwentnie, że szukanie i pełnienie woli Bożej łączy się z zaangażowaniem, trudem i duchowym zmaganiem. Jest to jednak trud celowy. Istota woli Bożej to nasze uczestnictwo w nieskończonej miłości Boga, która jest źródłem...Data dostępności:
Data publikacji:
Jego przesyłka – ebook
Penelope Bloom
Pikantna komedia romantyczna! Jego paczuszka wylądowała w mojej skrzynce… Hej, spokojnie, mojej skrzynce POCZTOWEJ. I od chwili, kiedy zobaczyłam, co jest w środku, wiedziałam, że ta paczka powinna trafić do mojego gorącego sąsiada. Który najwyraźniej ma brudny sekret… Niespecjalnie lubię koty, ale jestem trochę jak one - nie znoszę większości ludzi. Ale mój sąsiad nie jest jak większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Program Rozwoju Firmy – ebook
Marek Zabiciel
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów? Na pewno znasz z "własnego podwórka" firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie taki diabeł straszny Tom 1: Diabeł z Hollywood. Nie taki diabeł straszny. Tom 1 – ebook
Elizabeth O'Roark
„Diabeł z Hollywood” to romans, w którym pewien szef z piekła rodem spotyka asystentkę obdarzoną wyjątkowo ciętym językiem. Co z tego wyniknie? Płomienny romans czy katastrofa? Czasem w życiu nadchodzi taki moment, że trzeba schować dumę do kieszeni i zdobyć się na coś, czego w innej sytuacji nigdy by się nie zrobiło. Tali przekonała się, jakie to uczucie, kiedy przekroczyła próg apartamentu słynnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Być może kiedyś – ebook
Lauren Graham
Błyskotliwa, urocza i przezabawna powieść o początkującej młodej aktorce, która próbuje zrobić karierę w Nowym Jorku – i nie zwariować. Jest styczeń 1995 roku, a Franny Banks zostało już tylko pół roku z trzyletniego deadline’u, który sobie wyznaczyła, gdy przyjechała do Nowego Jorku, marząc o Broadwayu i „ważnych” rolach. Ale póki co może pochwalić się jedynie reklamą paskudnych świątecznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji: