reklama
Liczba pozycji: 9
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook
Renata Zarzycka
Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Business English – ebook
Elżbieta Jendrych
Podręcznik Business English powstał z myślą o tych, którzy dobrze znają język angielski ogólny i pragną rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie języka biznesowego. Poszczególne moduły tematyczne obejmują takie obszary jak m.in.: komunikacja w biznesie, zarządzanie, HR, marketing i reklama, finanse, logistyka oraz sprzedaż. Każdy z 10 modułów zawiera kilka krótkich tekstów , obszerny słowniczek...Data dostępności:
Data publikacji:
Program Rozwoju Firmy – ebook
Marek Zabiciel
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów? Na pewno znasz z "własnego podwórka" firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura mediów, ciało i tożsamość – ebook
Sylwia Jaskulska Witold Jakubowski
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji: