Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklama

Liczba pozycji: 15
  • CENA NEXTO

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak szukać i znajdować Wolę Bożą? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak szukać i znajdować Wolę Bożą? – audiobook

    Józef Augustyn  

    "Jak szukać i znajdować wolę Bożą?" to poważne postawienie zagadnienia istotnego w życiu duchowym, a nie jedynie tania reklama. Józef Augustyn SJ w swoich rozważaniach ukazuje konsekwentnie, że szukanie i pełnienie woli Bożej łączy się z zaangażowaniem, trudem i duchowym zmaganiem. Jest to jednak trud celowy. Istota woli Bożej to nasze uczestnictwo w nieskończonej miłości Boga, która jest źródłem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,80 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook

    Joanna Wiszniewska  

    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki – ebook

    Leszek J. Jasiński  

    Sektor wiedzy (informatyka, telekomunikacja, usługi profesjonalne, sfera B+R, a niekiedy finanse i reklama) dostarcza zaawansowaną informację podmiotom gospodarczym. Publikacja analizuje jego rolę w gospodarce. Przedstawia argumenty wskazujące na wpływ tego sektora na wzrost gospodarczy. Oddziaływanie to nie przekłada się bezpośrednio na rozwój w gospodarce i najczęściej nie uzewnętrznia się w formach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,28 zł 49,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,28 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook

    Renata Zarzycka  

    Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Dziwolągi. Historie ludzi wystawianych na pokaz – ebook

    Joanna Zaręba  

    Przedstawienia z ich udziałem - freak shows lub side shows - stały się w drugiej połowie XIX stulecia elementem wystaw światowych oraz występów cyrkowych. Choć wystawianie na pokaz ludzi zdeformowanych od urodzenia bądź wskutek chorób nie było niczym nowym, bo tego typu spektakle urządzano już na średniowiecznych rynkach, to koniec XIX wieku, wraz z rodzącymi się środkami masowego przekazu, show-biznesem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku – ebook

    Agnieszka Drummer Richard Boehnke  

    Język niemiecki Poziom B2 - C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku – ebook

    Agnieszka Drummer   Beata Williamson  

    Język angielski Poziom B2 - C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji. Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Business English – ebook

    Elżbieta Jendrych  

    Podręcznik  Business English powstał z myślą o tych, którzy dobrze znają język angielski ogólny i pragną rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie języka biznesowego. Poszczególne moduły tematyczne obejmują takie obszary jak m.in.: komunikacja w biznesie, zarządzanie, HR, marketing i reklama, finanse, logistyka oraz sprzedaż. Każdy z 10 modułów zawiera  kilka krótkich tekstów , obszerny  słowniczek...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA