Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

public relations

Liczba pozycji: 58
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego – ebook

    Grażyna Grace Tallar  

    Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!  To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.  Z poradnika dowiemy się: • Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania? • Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji? • Jak napisać i wydać dobrą książkę? • Jaka jest siła w Public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Press – e-wydanie – 5-6/2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (10 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 – ebook
    CENA NEXTO

    Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 – ebook

    Marek Zimnak  

    Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, że jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wizualny PR – ebook

    Alicja Waszkiewicz-Raviv  

    Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,46 zł 29,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Problemy konwergencji mediów II – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,30 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Komunikowanie polityczne 2.0 – ebook

    Łukasz Przybysz  

    Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Vani Sarca Tom 2: Literatura to niebezpieczny biznes. Vani Sarca. Tom 2 – ebook

    Alice Basso  

    Vani Sarca, zdolna ghostwriterka o wyjątkowej osobowości, jest świeżo po rozstaniu z Riccardem. Na szczęście nowa praca na stanowisku konsultantki do spraw komunikacji i public relations w lokalnej policji skutecznie odwraca jej uwagę od złamanego serca. Do tego Enrico, jej szef, właśnie podsunął jej nowe zlecenie. Vani musi napisać książkę kucharską, w której oprócz przepisów na tradycyjne włoskie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,51 zł 33,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,44 zł 20,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,44 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 58

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA