public relations
Liczba pozycji: 14
Marketing polityczny a public relations – ebook
Wojciech Jabłoński
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Samorządowe public relations – ebook
Jarosław Flis
Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać. Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich....Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations szkół wyższych – ebook
Michał Kaczmarczyk
Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości schodzi na poziom rynku, staje się przedmiotem wymiany, a jej zdobywanie traktowane jest w kategoriach usługi.Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka w zawodzie specjalistów public relations – ebook
Ewa Hope
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu – ebook
Mira Poręba
Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej. dr Monika...Data dostępności:
Data publikacji:
Selected issues of Public Economic Law in Theory Judicature and Practice in Czech Republic Poland and Slovakia – ebook
Petr Mrkyvka Marian Vrabko Andrzej Powałowski
This book deals with selected issues of public economic law related to the state’s infl uence on the economy and its entities. This influence is particularly visible in the infrastructure sectors, including energy, telecommunications and postal services, as well as in the sector of providing medical services. Th rough legal norms, the state regulates and rations competitive relations in the economy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Problemy konwergencji mediów II – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziennikarstwo i świat mediów – ebook
Zbigniew Bauer Edward Chudziński
Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikowanie polityczne 2.0 – ebook
Łukasz Przybysz
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji – ebook
Opracowanie zbiorowe
Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji...Data dostępności:
Data publikacji: