Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

public relations

Liczba pozycji: 41
  • CENA NEXTO

    Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook

    Jacek Barlik  

    Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook

    Wojciech Budzyński  

    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka – ebook

    Weronika Madryas-Kowalska  

    We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Public Relations w bankach wirtualnych – ebook

    Michał Macierzyński  

    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO

    Public relations a demokracja – ebook

    Teresa Święćkowska  

    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Woźniakowski  

    Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak napisać i wydać książkę? Najskuteczniejsze narzędzie public relations dla każdego – ebook

    Grażyna Grace Tallar  

    Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!  To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.  Z poradnika dowiemy się: • Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania? • Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji? • Jak napisać i wydać dobrą książkę? • Jaka jest siła w Public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Selected issues of Public Economic Law in Theory Judicature and Practice in Czech Republic Poland and Slovakia – ebook

    Petr Mrkyvka   Marian Vrabko   Andrzej Powałowski  

    This book deals with selected issues of public economic law related to the state’s infl uence on the economy and its entities. This influence is particularly visible in the infrastructure sectors, including energy, telecommunications and postal services, as well as in the sector of providing medical services. Th rough legal norms, the state regulates and rations competitive relations in the economy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 – ebook
    CENA NEXTO

    Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 – ebook

    Marek Zimnak  

    Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, że jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dziennikarstwo i świat mediów – ebook

    Zbigniew Bauer   Edward Chudziński  

    Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,87 zł 14,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,87 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • PDF
Liczba pozycji: 41

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA