psychologia w praktyce
Liczba pozycji: 2
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji:
Pojęcie utworu w prawie autorskim – ebook
Ewa Laskowska-Litak
Książka podejmuje problematykę rozumienia utworu na tle nauk estetycznych, filozoficznych i prawnych. Jako pierwsza w krajowej literaturze przedstawia analizę nurtu skandynawskiego realizmu prawniczego i jego znaczenia dla interpretacji i stosowania prawa autorskiego, postmodernistycznej estetyki oraz filozofii analitycznej. Autorka poszukuje odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • czy...Data dostępności:
Data publikacji: