przewodnik po e
Liczba pozycji: 5
Książki. Magazyn do Czytania – e-wydanie – 2/2024
„Książki. Magazyn do Czytania” to czasopismo dla miłośników literatury i dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć, co się czyta. Najlepszy przewodnik po najaktualniejszych ideach oraz ludziach, którzy je tworzą. Do rozmowy o literaturze i o rzeczywistości, do wspólnoty ludzi myślących, bo czytających, zaprasza zespół redaktorów i autorów kwartalnika „Książki. Magazyn do Czytania&rd...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 11,88 zł
Opinie o produkcie12,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,50 zł- Dostęp online PDF
Digital Camera Polska – e-wydanie – 1/2024
Digital Camera Polska kierowany jest do pasjonatów fotografii cyfrowej zarówno tych początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Na ponad 160 stronach profesjonaliści podpowiadają jak najlepiej wykorzystać sprzęt i poprawić fotograficzny warsztat, a także inspirują do kreatywnej pracy z aparatem. Siłą magazynu są nie tylko znakomite zdjęcia, starannie przygotowane teksty poradnikowe oraz wiarygodne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kuchnia – e-wydanie – 8/2019
Kuchnia jest ekskluzywnym dwumiesięcznikiem dla miłośników sztuki kulinarnej, dobrego smaku i dobrego stylu życia. Grono wiernych czytelników miesięcznika to głównie smakosze, którzy nie tylko lubią gotować i smacznie zjeść, ale także mówić i przede wszystkim czytać o jedzeniu... W każdym numerze Kuchni znajdziesz ciekawą historię potrawy lub zwyczaju kulinarnego, kilkanaście przepisów osnutych wokół...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 10,26 zł
Opinie o produkcie10,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,26 zł- Dostęp online PDF
Jak to się robi po francusku – audiobook
Kate Betts
BESTSELLER „NEW YORK TIMESA” Wciągające wspomnienia Kate Betts o Francji - paryskich klubach nocnych lat 80., polach lawendy w Prowansji, wielkich pokazach na dziedzińcu Cour Carrée w Luwrze - magicznie przywołują ten moment w życiu, gdy młoda kobieta odkrywa, co jest jej przeznaczeniem. Jedyny taki przewodnik po modzie, Paryżu i tym, co Francuzi lubią najbardziej. Od najmłodszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: