przewodnik po e
Liczba pozycji: 5
Jak to się robi po francusku – audiobook
Kate Betts
BESTSELLER „NEW YORK TIMESA” Wciągające wspomnienia Kate Betts o Francji - paryskich klubach nocnych lat 80., polach lawendy w Prowansji, wielkich pokazach na dziedzińcu Cour Carrée w Luwrze - magicznie przywołują ten moment w życiu, gdy młoda kobieta odkrywa, co jest jej przeznaczeniem. Jedyny taki przewodnik po modzie, Paryżu i tym, co Francuzi lubią najbardziej. Od najmłodszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Monitor Księgowego – e-wydanie – 5/2024
MONITOR księgowego to dwutygodnik przeznaczony dla księgowych i właścicieli firm. Wskazuje rozwiązania konkretnych problemów zgłaszanych przez Czytelników z całej Polski. Kompleksowo prezentuje rozliczenia podatkowe, rachunkowe i ubezpieczeniowe, gospodarcze oraz kadr i płac. Najważniejsze korzyści z prenumeraty MONITORA księgowego : Dowiesz się o zmianach prawa i ich wpływie na działalność firmy...Data dostępności:
Data publikacji:
Bushido. Dusza Japonii – audiobook
Ta niezwykła książka jest nieodłącznym elementem biblioteki każdego miłośnika historii, kultury i filozofii. Stanowi ona przewodnik po tradycyjnych wartościach i zasadach, które kształtowały japońską mentalność, dzięki niej przeniesiesz się do epoki samurajów i odkryjesz ich kodeks etyczny, poznasz esencję męstwa, honoru, lojalności i sprawiedliwości, które były, a w wielu aspektach nadal są, fundamentem...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia jogi. Wprowadzenie do Jogasutr Patańdźalego – audiobook
Maciej Wielobób
Poznaj jogę od podszewki, by zacząć ją praktykować! Czy potrafisz uderzyć niebo kamieniem, czyli czym jest joga W pałacu luster, czyli praktyki dyscypliny społecznej (jamy) Oczyszczanie relacji z samym sobą, czyli praktyki dyscypliny indywidualnej (nijamy) Jogasutry Patańdźalego, najważniejszy z traktatów o jodze klasycznej, doczekał się już wielu interpretacji, ale wciąż inspiruje kolejnych badaczy....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: