prowadzenie
Liczba pozycji: 4
Co się stało z Margo? – ebook
Margaret Durrell
Co się stało z Margo? Dotychczas historię ekscentrycznej rodziny Durrellów poznawaliśmy tylko z jednej perspektywy – młodego Gerry’ego. Najwyższy czas to zmienić i oddać głos również innym członkom tego urokliwego i roztargnionego stadka. A że literacki talent i poczucie humoru płyną we krwi wszystkich jego przedstawicieli, przedstawiamy Wam pełne uroku i humoru historie opowiedziane przez Margaret...Data dostępności:
Data publikacji:
Kurs na miłość – ebook
Åsa Hallengård
Kristina zostaje zaangażowana w prowadzenie kursu dla wielbicieli antyków mimo, że wcale tego nie chce. Nie przepada za spotkaniami z ludźmi i najchętniej siedziałaby cały czas w domu. Ale czy to jest to, czego naprawdę pragnie? I jakie tajemnice ukrywa? Para w średnim wieku, Martin i Maria, walczą o swój związek, który przechodzi poważny kryzys. Kurs jest dla nich ostatnią szansą na uzdrowienie relacji....Data dostępności:
Data publikacji:
Przestańmy być grzeczni, bądźmy sobą – ebook
Thomas d'Ansembourg
Jak to się stało, że przestaliśmy wsłuchiwać się w siebie i odcięliśmy się od swoich uczuć i potrzeb? Często wolimy słuchać innych ludzi, niż wyznać komuś, jak sami się czujemy. W zakładaniu masek i odgrywaniu ról osiągnęliśmy mistrzostwo. Przyzwyczailiśmy się do ukrywania tego, co się w nas dzieje, aby w ten sposób zdobyć uznanie, poczucie przynależności i pozorny komfort. Większość z nas w kwestii...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook
Robert Stępowski
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...Data dostępności:
Data publikacji: