promocji
Liczba pozycji: 31
Przewodnik po Hiperprzestrzeni – ebook
Stewart A. Swerdlow Janet D. Swerdlow
Oddajmy w Wasze ręce pierwsze polskie wydanie książki Przewodnik po Hiperprzestrzeni autorstwa Stewarta Swerdlowa i Janet Swerdlow. Mamy nadzieję, że lektura książki będzie interesująca i inspirująca. Każdy czytelnik i każdy wydawca chciałby, aby książka spełniała oba kryteria równocześnie. Wierzymy, że Przewodnik po Hiperprzestrzeni ma taką szansę. Aby jednak się tak stało potrzebna jest ciekawość...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 3. Naukowe podstawy promocji zdrowia – ebook
Jacek Michalak
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, przedstawiono metodykę badań naukowych w promocji zdrowia oraz działań praktycznych rokujących największą skuteczność. Szczegółowo omówiono zagadnienia dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Komentarz – ebook
Magdalena Paluszkiewicz Mirosław Włodarczyk Tatiana Wrocławska Edyta Bielak-Jomaa Ewa Staszewska Zbigniew Góral Agata Drabek
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej. Od czasu pierwszego wydania publikacji ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak stać się poczytnym autorem – ebook
Opracowanie zbiorowe
Poradnik zawiera cenne wskazówki dla niezależnych autorów dotyczące wydania i skutecznej promocji książki. Dzięki niemu przekonasz się, że wydanie własnej książki to rzecz łatwa i przyjemna!Data dostępności:
Data publikacji:
Pozyskiwanie inwestorów do gmin – ebook
Wojciech Jarczewski
Niniejsza książka to kompleksowy poradnik prowadzenia gminnej polityki proinwestycyjnej. Zawiera opis mechanizmów i instrumentów możliwych do zastosowania w polskich warunkach wraz z praktycznymi przykładami. Każde zagadnienie jest syntetycznie podsumowane, dzięki czemu czytelnik łatwo odnajdzie metody najbardziej pasujące do prowadzonej przez jego gminę polityki rozwoju gospodarczego. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dla prawników – ebook
Werner Pepels Brunhilde Steckler Ralf B. Abel Reiner Brockermann Andrea Dahmen Frank E. R. Diern Bernd Ebel Heinrich Holland Klaus Huberti Martin W. Huff Klaus D. Kapellmann Wolf Dieter Mangler Holger Meister Ulla Meister Wolfram Meven Wolfgang Oehme Marta Szafrańska
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę"...Data dostępności:
Data publikacji:
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes – ebook
Wojciech Strózik
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek gminy i jego ochrona – ebook
Natalia Mrukowska
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o zdrowiu publicznym. Komentarz – ebook
Hubert Izdebski Maciej Dercz Tomasz Rek
W komentarzu autorzy w sposób kompleksowy omówili katalog zadań z zakresu zdrowia publicznego mających na celu poprawę sytuacji zdrowotnej społeczeństwa nałożonych na organy administracji rządowej i jednostki samorządu terytorialnego, które realizują zadania własne polegające na promocji lub ochronie zdrowia. Zadania te obejmują m.in.: monitorowanie i ocenę stanu zdrowia społeczeństwa, zagrożeń zdrowia...Data dostępności:
Data publikacji: