program
Liczba pozycji: 9
Tele Świat – e-wydanie – 11/2024
Najczęściej kupowany w Polsce dwutygodnik z programem telewizyjnym. „Teleświat” zawiera program 82 stacji telewizyjnych wraz z opisami filmów polecanych przez redakcję na każdy dzień. W każdym wydaniu znaleźć można streszczenia seriali, rekomendacje programów rozrywkowych i dokumentalnych na nadchodzące dwa tygodnie oraz najciekawsze propozycje platform streamingowych. A wszystko to w nowoczesnej,...Data dostępności:
Data publikacji:
To i owo TV – e-wydanie – 20/2024
„To & Owo TV” to magazyn telewizyjny z najbogatszą ofertą - prezentuje programy aż 112 stacji telewizyjnych! Część magazynowa zawiera wywiady z polskimi gwiazdami kina i telewizji, a także rekomendacje najlepszych pozycji programowych polecanych przez redakcję - filmów, programów rozrywkowych, seriali, najciekawszych pozycji z oferty platform streamingowych oraz wydarzeń sportowych nadchodzącego...Data dostępności:
Data publikacji:
Tele Tydzień – e-wydanie – 20/2024
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Estrada i Studio Plus – e-wydanie – 1/2015
Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku Każdy numer magazynu Estrada i Studio Plus poświęcony jest innej tematyce, ale wszystkie są związane z szeroko pojętą produkcją muzyki oraz jej nagrywaniem i wykonywaniem na żywo. Duży nacisk położono na stronę praktyczną każdego z omawianych aspektów, a przy każdym z tematów znajdują się opisy konkretnych urządzeń i programów, które były testowane przez redaktorów...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci – audiobook
Mark Anastasi
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Decydujące momenty – audiobook
Chip Heath Dan Heath
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci. Niestety na co dzień zdajemy się ignorować...Data dostępności:
Data publikacji: