profile
Liczba pozycji: 9
Plan Alfa - opowiadanie erotyczne – ebook
„Anna zawsze potrafiła załatwiać nietypowe i delikatne sprawy. Docierała do odpowiednich osób i odpowiednio z nimi rozmawiała. Przez sowicie opłaconych i dyskretnych asystentów znalazła odpowiednich kandydatów na spotkanie w Lizbonie. Przejrzała ich profile i stworzyła krótką listę. Jej asystent dyskretnie omówił rodzaj spotkania i miejsce. Dwóch wybrańców dowiedziało się, że pewna biała, bezpruderyjna...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga opowieści – ebook
Kindra Hall
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć? Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pachniesz imbirem 1 – ebook
Karolina Binek
Nie bój się zmian, nawet jeśli wydają się złe. To one doprowadzą cię do miejsca, o którym nawet nie śniłeś! Zośka Rozwadowska ma potencjał i ambicje. Nie uchodzi to uwadze Cruelli de Mon - naczelnej pisma, w którym pracuje młoda dziennikarka. Dziewczyna dostaje awans, który wiąże się jednak z przeprowadzką z Poznania do prowincjonalnego Pszczółczyna. Bohaterka, choć pełna obaw, podejmuje wyzwanie....Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi twój biznes – ebook
Przemysław Zieliński
Czy jazda szosowym rowerem może pomóc w odniesieniu zawodowego sukcesu? Okazuje się, że kolarstwo oraz biznes mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Publikacja opisuje poszczególne aspekty kolarstwa ze sportowego punktu widzenia, nie tylko przybliżając je czytelnikowi, ale również podkreślając ich związek z osobistym rozwojem, zarządzaniem firmą czy budowaniem kariery zawodowej. W książce sport...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki – ebook
Teresa Słaby Daria Bazydło-Egier
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe – ebook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać Wirtualną Asystentką? – ebook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: