produkt roku
Liczba pozycji: 3
Inspirująca i inspirowana. Popkultura japońska – ebook
Adrianna Wosińska
Autorzy "Inspirującej i inspirowanej..." wskazują na różne dziedziny japońskiej kultury popularnej: filmu, komiksu, animacji, muzyki czy rewii, w których dostrzec można zagraniczne inspiracje. Przedstawiają również przypadki odwrotne, kiedy to japoński produkt kultury masowej posłużył jako kanwa dla interpretacji zachodniej. Analizują, jaki wpływ może mieć ona na sztukę „wysoką”, nawyki konsumenckie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Produkty strukturyzowane. Konstrukcja, wycena, aspekty prawne – ebook
Marcin Bartkowiak Krzysztof Echaust
Wzrost awersji do ryzyka na rynkach finansowych po 2008 roku będący konsekwencją kryzysu finansowo-gospodarczego wymusił na specjalistach od inżynierii finansowej stworzenie nowych instrumentów finansowych. Pojawił się popyt na produkt, który z jednej strony gwarantowałby, że zainwestowane środki nie zostaną utracone, a z drugiej dawałby możliwość osiągania ponadprzeciętnych dochodów na różnych rynkach....Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II – ebook
Grzegorz Wójtowicz Anna Wójtowicz
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników, zwłaszcza ekonomistów. Tym razem, w celu uzyskania odpowiedzi na tytułowe pytanie, historia gospodarcza naszego kraju została skonfrontowana z dziejami gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji: