prezentowane
Liczba pozycji: 5
Świat w letargu – ebook
Arthur Conan Doyle
Ekipa ze "Świata zaginionego" znów w komplecie! Każdy z uczestników dawnej wyprawy dostaje list od profesora Challengera z prośbą o zaopatrzenie się w tlen i niezwłoczne przybycie do jego londyńskiej posiadłości. Naukowiec odkrył, że w najbliższym czasie Ziemię czeka niebezpieczeństwo. Wraz z przybyszami i swoją żoną zamyka się w specjalnie przygotowanym pokoju. Grupa przeczekuje niebezpieczny czas...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo – audiobook
Frédéric Bastiat
Bastiat analizował i błyskotliwie wyjaśniał każdy błąd rozumowania socjalistów, pokazując absurdalność ich argumentów. Przykładowo, w jednym z jego pism pojawia się satyryczna petycja producentów świec, którzy skarżyli się rządowi na słońce, ponieważ jako zagraniczny konkurent zmniejszało konsumpcję wytwarzanego przez nich sztucznego oświetlenia. Niestety, również w XXI wieku nie brakuje podobnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Anielica śmierci – ebook
Maria Jaskulska
Lila pracuje jako recepcjonistka. Pewnego razu, podczas nocnego dyżuru w pustym hostelu, znajduje wydruk powieści. Zauważa, że na marginesach pojawiają się znaki korektorskie, co jakiś czas kreślone innym charakterem pisma, jakby nikt nie był w stanie przeczytać powieści do końca. W miarę rozwoju fabuły prezentowane w niej, początkowo łatwe do wytłumaczenia zdarzenia, ukazują swoje drugie, niepokojące...Data dostępności:
Data publikacji:
Na zawsze piękni i młodzi – ebook
Emma Popik
Ofiarowujemy czytelnikom sprawdzoną hard sf. Prezentowane opowiadania - ostre, znaczące i niezmiennie ciekawe - ukazywały się drukiem w „Fantastyce”, „Nowej Fantastyce”, „Science Fiction”, „Fantasy and Horror” oraz w osobnych wydaniach książkowych; wśród nich Mistrz - uznany za jedno ze stu najlepszych polskich opowiadań. Zebraliśmy je razem i wierzymy,...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: