prezentowane
Liczba pozycji: 5
Prawo – audiobook
Frédéric Bastiat
Bastiat analizował i błyskotliwie wyjaśniał każdy błąd rozumowania socjalistów, pokazując absurdalność ich argumentów. Przykładowo, w jednym z jego pism pojawia się satyryczna petycja producentów świec, którzy skarżyli się rządowi na słońce, ponieważ jako zagraniczny konkurent zmniejszało konsumpcję wytwarzanego przez nich sztucznego oświetlenia. Niestety, również w XXI wieku nie brakuje podobnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bez skargi i pieśni – audiobook
Ewa Kaca
Ewa Kaca, ur. 10.12.1968 roku w Namysłowie. Wydała zeszyt poetycki zatytułowany „Wiersze” i siedem tomików poetyckich, m.in. : „Bez skargi i pieśni”, „Dopowiadam ustom głód”, ostatni pt.: „A ja szepczę sobie”. Autorka przeważnie pisze na wszystkim co jej wpadnie w ręce np.: rachunki przelewów, na osnowie papieru toaletowego, po drugiej stronie listów...Data dostępności:
Data publikacji:
Trauma nasza powszednia – ebook
Tracey Shors
Każdy z nas ma doświadczenia traumy. Niezależnie od tego, czy jest to konkretne wstrząsające wydarzenie, czy ich seria, która w pewnym momencie się kumuluje, trauma może odbijać się w nas echem przez całe życie. W ebooku „Trauma nasza powszednia” neurobiolożka, dr Tracey Shors bada traumę, skupiając się na jej wszechobecnym charakterze. Drobne i znaczące wydarzenia mogą prowadzić do traumatycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wstyd – ebook
Elżbieta Czykwin
Problematyka wstydu w nauce stanowiła przede wszystkim obszar zainteresowania psychologii i teologii. Ujęcie prezentowane w książce jest nawiązaniem i rozwinięciem socjologicznego ujęcia wstydu zaproponowane przez amerykańskiego profesora Thomasa Scheffa. Praca koncentruje uwagę Czytelnika na prezentacji ujęcia teoretycznego w nawiązaniu do tradycji myślenia na temat wstydu w socjologii ale przede...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: