prezentowane
Liczba pozycji: 5
Newsweek Historia Extra – e-wydanie – 1/2023
Magazyn o tematyce historycznej. W każdym numerze prezentowane są ciekawe wydarzenia i postaci historyczne. Wśród autorów tytułu znalazły się takie nazwiska jak: Bogusław Wołoszański, Tomasz Łubieński, Antony Beevor, Timothy Snyder, Simon Sebag Montefiore oraz dziennikarze tygodnika Newsweek Polska.Data dostępności:
Data publikacji:
Newsweek Polska Historia – e-wydanie – 3/2024
Magazyn o tematyce historycznej. W każdym numerze prezentowane są ciekawe wydarzenia i postaci historyczne. Wśród autorów tytułu znalazły się takie nazwiska jak: Bogusław Wołoszański, Tomasz Łubieński, Antony Beevor, Timothy Snyder, Simon Sebag Montefiore oraz dziennikarze tygodnika Newsweek Polska .Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 11,88 zł
Opinie o produkcie12,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,88 zł- Dostęp online PDF
Świat Radio – e-wydanie – 5-6/2024
Magazyn wszystkich użytkowników eteru Świat Radio zawiera testy i prezentacje sprzętu radiowego, takiego jak transceivery, radiotelefony, telefony komórkowe, anteny, przyrządy pomiarowe przeznaczone zarówno do pracy profesjonalnej, jak i na pasmach amatorskich. Ponadto prezentowane są wszelkie informacje istotne dla krótkofalowców i amatorów CB, t.j.: ● aktualne wykazy częstotliwości stacji radiowych;...Data dostępności:
Data publikacji:
O śmierci, Antychryście i o końcu świata – audiobook
Andrzej Sarwa
Kolejna świetnie napisana publikacja Andrzeja Sarwy poruszająca takie zagadnienia jak: śmierć, życie po śmierci, niebo, piekło, koniec świata, pojawienie się Antychrysta, znaki zbliżającego się końca, sąd ostateczny, powstanie nowego nieba i nowej Ziemi a także odnowienie Wszechświata. Wszystkie zagadnienia prezentowane są z punktu widzenia wiary katolickiej. Spis treści: Śmierć nie jest końcem...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: