prezentowane
Liczba pozycji: 5
GMagazyn – e-wydanie – 2/2014
GMagazyn to „trio” - portal,forum, czasopismo - całości poświęcone jest nowościom ze świata Opla, Chevroleta, zbierając wszystkie istotne i interesujące informacje w jednym miejscu.Ciekawe wydarzenia, nowe modele, innowacje produkcyjne - nic nie umknie naszej uwadze. Oprócz newsów wprost od producenta, na łamach wydawnictwa prezentowane są projekty miłośników aut GM - niepowtarzalne, często...Data dostępności:
Data publikacji:
Audio – e-wydanie – 5/2024
Najważniejszy magazyn audiofilski w Polsce. Polski przedstawiciel w EISA (European Imaging and Sound Association) Będący już kilkanaście lat na rynku magazyn Audio jest liderem krajowej prasy audiofilskiej i polskim przedstawicielem EISA. Miesięcznik poświęcony sprzętowi audio-video zawiera przede wszystkim wyczerpujące, bogato zilustrowane testy urządzeń (w tym próby odsłuchowe i pomiary) jak zespoły...Data dostępności:
Data publikacji:
Newsweek Extra – eprasa – 4/2024
Magazyn poznawczo-praktyczny, przybliżający i opisujący zjawiska związane z psychologią w oparciu o najnowszą wiedzę. Materiały prezentowane w publikacjach mają charakter problemowy, traktują człowieka holistycznie, a psychologię jako dziedzinę interdyscyplinarną. Gwarantem jakości treści jest redaktor prowadząca Iwona Zabielska-Stadnik, wieloletni dyrektor takich tytułów, jak „Przekrój”...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo – audiobook
Frédéric Bastiat
Bastiat analizował i błyskotliwie wyjaśniał każdy błąd rozumowania socjalistów, pokazując absurdalność ich argumentów. Przykładowo, w jednym z jego pism pojawia się satyryczna petycja producentów świec, którzy skarżyli się rządowi na słońce, ponieważ jako zagraniczny konkurent zmniejszało konsumpcję wytwarzanego przez nich sztucznego oświetlenia. Niestety, również w XXI wieku nie brakuje podobnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: