praktyce
Liczba pozycji: 22
Konflikt, szacunek, zgoda. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej – audiobook
Joanna Berendt Monika Panas Vesna Lorenc
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy , trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski jest fajny – ebook
Joanna Bryłka
Angielski jest fajny to zbiór krótkich, barwnie ilustrowanych opowiadań o przygodach Toma i jego psa Ace’a, napisanych z myślą o dzieciach z klas I–III, które rozpoczęły swoją przygodę z językiem angielskim. • Słownictwo dostosowane do grupy wiekowej • Zamieszczone na końcu każdej historyjki zadania pozwalające wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce • Satysfakcja dziecka po samodzielnym przeczytaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Bankructwo małego Dżeka – ebook
Janusz Korczak
Książka opublikowana po raz pierwszy w 1924 roku, uczy dzieci gospodarowania budżetem. Trzecioklasista Dżek Fulton marzy o zostaniu kupcem. Aby zbliżyć się do marzeń, podejmuje się prowadzenia szkolnej kooperatywy. Jego wzruszająco poważne podejście wzbudza zainteresowanie innych uczniów, nauczycieli, a nawet doświadczonych kupców. Chłopiec w praktyce poznaje świat ekonomii i zasady przedsiębiorcz...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu światła. Opowieść o Marii Skłodowskiej-Curie – ebook
Anna Czerwińska-Rydel
Maria Skłodowska-Curie była fascynującą osobą. Wielu uważało, ze jest zbyt poważna – a ona była po prostu refleksyjna i bardzo skupiona – początkowo na nauce, potem na pracy naukowej. W jej czasach w Polsce kobiety nie mogły studiować na uniwersytecie, więc sama zarobiła na studia i wyjechała do Paryża, uczyć się na Sorbonie. Nie dbała o stroje (do ślubu poszła w granatowej, bardzo praktycznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Szmaragd – ebook
Monika Voland
Szmaragd to opowieść kryminalna, w której nutka fantastyki przenika historię miłości. Jane Harison mieszka na południu Norwegii i od lat stara się pomagać innym. Dzięki wieloletniej praktyce duchowej nabyła umiejętności, które teraz może skutecznie wykorzystać do uzdrawiania i oczyszczania ludzkich dusz. Nie jest to jednak cel, który sobie postawiła. W miarę jak rośnie potrzeba przywrócenia spokoju...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook
Mark Thompson Brian Tracy
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez wartości – audiobook
Kenneth Blanchard Michael O'Connor
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym...Data dostępności:
Data publikacji:
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów? Czy...Data dostępności:
Data publikacji: