pracowac
Liczba pozycji: 9
Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości – audiobook
Henrik Stenstrom
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z „tymi innymi”. Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w wielkiej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu – jak kwaśne mleko w kawie. Per Henrik...Data dostępności:
Data publikacji:
Od Żółtodzioba do Korepetytora – audiobook
Paweł Tomicki
Książka ma na celu poprawić jakość usług świadczonych przez korepetytorów, pomóc im zrozumieć pewne zachowania, ograniczenia i możliwości uczniów, poprawić kontakty z rodzicami podopiecznych, podpowiedzieć jak zdobyć i zatrzymać przy sobie klientów, pracować nad sobą i pokazać co można zrobić, aby stać się bardziej efektywnym w swojej pracy. Przeanalizujemy też miejsca pracy korepetytora, pomówimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 17_02 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Kiedy zaczynamy starannie konstruować swoją odporność i siłę, odzyskujemy bezbłędny kontakt ze swoim ciałem. Pragniemy oczyścić emocje poprzez płacz i konfrontację, a szaleńczy apetyt na najzdrowsze warzywa czy ziarna wysuwają się na pierwszy plan, by oczyścić ciało. Nasz mózg zaczyna pracować, jak centrum analiz w ośrodku naukowym, by nie popełnić błędu logicznego. Stajemy się uważni, nadzwyczajnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Moc przyciągania – audiobook
Gabrielle Bernstein
Ta książka to fascynująca duchowa podróż mająca na celu pokazanie, gdzie tkwi twoja prawdziwa moc. Podążając za wskazówkami Gabrielle, dowiesz się, jak współtworzyć życie, jakiego pragniesz. Zauważysz, że przyciąganie jest zabawne i że nie musisz tak ciężko pracować, aby uzyskać to, czego chcesz. Co najważniejsze, poczujesz się dobrze – a kiedy poczujesz się dobrze, będziesz emanować radością i szczęściem...Data dostępności:
Data publikacji:
Pewna ty! – audiobook
Magdalena Kieferling
Bądź pewną siebie w miejscu, w którym jesteś! Nie wiesz, co zrobić ze swoją karierą? A może Twoje plany zawodowe stanęły w miejscu? Skąd wziąć zawodową pewność siebie, poczuć satysfakcję z pracy i codzienności? Okazuje się, że można sterować swoją karierą w taki sposób, by wiązała się z poczuciem spełnienia w każdym z tych obszarów. Magdalena Kieferling, ekspertka od relacji w pracy, pomogła setkom...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychocybernetyka – audiobook
Maxwell Maltz
Aby nasz mózg mógł sprawnie pracować, musimy rozwinąć umiejętność postrzegania celów, które zamierzamy osiągnąć. Maxwell Maltz nazywa tę technikę „psychocybernetyką” i omawia ją w swojej słynnej książce pod tym samym tytułem. Gdy umysł ma ściśle sformułowany cel, może się na nim koncentrować i do niego zmierzać, może zmieniać przedmiot koncentracji i kierunek, aż osiągnie to, co zaplanował. Tony Robbins...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga teraźniejszości – audiobook
Eckhart Tolle
Przez dwa lata mały człowiek przesiadywał na ławce w parku. Ludzie mijali go, pogrążeni we własnych myslach. Pewnego dnia ktoś zadał mu pytanie. W następnych tygodniach coraz więcej ludzi przychodziło i stawiało mu pytania. Po pewnym czasie rozniosła się wieść, że ten człowiek jest kimś niezwykłym, kimś, kto odkrył coś, co sprawia, że życie nabiera sensu, staje się pełnią. Ta historia wydarzyła się...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: