pracodawcy
Liczba pozycji: 4
Trylogia Magów Prochowych 2: Krwawa kampania. Trylogia Magów Prochowych. Tom 2 – audiobook
Brian McClellan
"Krwawa Kampania" to drugi tom zbierającej niezliczone pochwały, napakowanej akcją "Obietnicy krwi" – niesamowitej, pasjonującej opowieści o prochowych magach, wojnie domowej i zimnokrwistym mordercy w czasach, gdy bogowie chodzili po ziemi. Na horyzoncie gromadzą się czarne chmury, lecz niebezpieczeństwo jest znacznie bliżej, niż mogłoby się wydawać. Kto poprowadzi natarcie? Obrona granic przez...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook
Agnieszka Chmielowiec
Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...Data dostępności:
Data publikacji:
Pociągnięcie pióra – audiobook
Terry Pratchett
Dawno, dawno temu nastolatek Chris Lawrence zakochał się w jednym z opowiadań pisarza imieniem Terry Pratchett, wyrwał je z lokalnej gazety i powiesił na ścianie. Minęło trzydzieści pięć lat, Lawrence kilkakrotnie się przeprowadzał, ale tekst zawsze miał przy sobie. Pewnego dnia postanowił dowiedzieć się o jego historii czegoś więcej. Nie sądził, że swoimi działaniami doprowadzi do odkrycia dwudziestu...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji: