powoduje
Liczba pozycji: 11
Sobowtór Boga – ebook
Piotr Wesołowski
Wojtek i Gosia Skłodowscy są rodzicami niepełnosprawnej 16 letniej Amelki. Oddaliby wszystko, gdyby mogła wyzdrowieć. Marzenie się spełnia, ale konsekwencje są straszne. Tajemnicza relikwia potrafi czynić cuda, lecz są nią zainteresowani nie tylko ludzie o czystych sercach. Pewnego dnia Wojtek zostaje w pewnym sensie „wybrany”, co powoduje, że jego życie staje nagle na głowie. Zostaje obdarowany cudownymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Z zaświatów po sprawiedliwość – ebook
Zenon Jerzy Maron
Basia i Rysiek są typowym młodym małżeństwem, zajętym zwykłymi codziennymi czynnościami i problemami – pracą, opieką nad psotnym synkiem Jędrusiem, przygotowaniami do remontu domu. Ich życie zostaje nagle jednak wywrócone do góry nogami za sprawą wybuchu gazu w garażu, który co prawda nie powoduje większych szkód, lecz ku zaskoczeniu wszystkich, odkrywa szkielet młodej kobiety, zamurowany w posadzce...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook
Mark Thompson Brian Tracy
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwierzoczłekoupiór – ebook
Tadeusz Konwicki
Pozornie lekka opowieść o życiu pewnego chłopca, która jednak skrzy się wieloznacznością, ukrytymi prawdami, schowanymi między dowcipnymi zdaniami. Jest tu humor, dystans, puszczanie oka, satyra na różne ludzkie archetypy. Nie brakuje ciepła rodzinnego, absurdu, przygody, momentami jawi się jako baśń. Bohaterem jest uczeń czwartej klasy, Piotr. Przemądrzały, inteligentny chłopak, charakteryzujący się...Data dostępności:
Data publikacji:
Biedna pani Morris – ebook
Magda Dygat
Kameralna, pełna zadumy książka Magdy Dygat ma dwie wyraziste bohaterki i dwa zasadnicze wątki: jeden to przejmująca opowieść o kobiecie, która próbowała za wszelką cenę ułożyć sobie życie po własnej myśli (tytułowa pani Morris), drugi – otwierająca się dopiero historia młodej dziewczyny (Rose), szukającej jeszcze swojego miejsca w świecie. Rose wprowadza się do wynajętego wyjątkowo tanio mieszkania...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku – audiobook
Marek Wzorek
Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...Data dostępności:
Data publikacji: