Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

powinien

Liczba pozycji: 18
  • CENA NEXTO

    Ajax – ebook

    Sofokles  

    Ajax to dramat Sofoklesa, największego obok Ajschylosa i Eurypidesa tragika starożytnej Grecji. Wielki wojownik Achilles ginie w bitwie. Jako człowiek, którego można teraz uważać za największego greckiego wojownika, Ajax jest przekonany, że powinien otrzymać zbroję Achillesa. Jednak dwaj królowie, Agamemnon i Menelaos, przyznają ją Odyseuszowi. Ajax wpada w furię i postanawia ich zabić.  

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,84 zł 6,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,84 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
    CENA NEXTO

    Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook

    Adam Ubertowski  

    Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,49 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,35 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Bauhaus - nauczanie/nowy człowiek – ebook

    Małgorzata Leyko  

    Książka ma charakter konstelacyjny; zawiera teksty, które w bardzo różny sposób realizuję główną jej tematykę. Zawarte w monografii artykuły podejmują szczegółowe wątki dotyczące koncepcji nowego człowieka oraz edukacji w Bauhausie, jednocześnie uruchamiając na gruncie polskich badań dyskusję na ten właśnie temat. […] Projektowanie w Bauhausie rozpoczęło proces tworzenia człowieka w społeczeństwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Gra bez końca – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Gra bez końca – audiobook

    Simon Sinek  

    Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,35 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
  • Wiek kapitalizmu inwigilacji – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Wiek kapitalizmu inwigilacji – audiobook

    Shoshana Zuboff  

    Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i sp ołeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,53 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,53 zł

    Więcej

    • MP3
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Grzegorz Kubera  

    Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,95 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz  

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 18

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA