Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

powinien

Liczba pozycji: 23
  • CENA NEXTO

    Gniewnik. Bushido po czterdziestce – ebook

    Rafał Poniewierski  

    Bushido to kodeks japońskich samurajów. Każdy z nas przekraczając pewną granicę wieku powinien odnaleźć własną „drogę samuraja”. Drogę „pasji”, która pozwala dorosnąć a nie zestarzeć się.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,45 zł 6,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,45 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wysypisko ludzi – ebook

    Katarzyna Koziorowska  

    W tej książce możecie odnaleźć źródło melancholii, która jątrzy się na dnie serca każdego człowieka. Możecie odszukać splamione nadzieją całuny, których nikt już nie nosi, gdyż stały się niemodne. Dzięki tej książce macie szansę spojrzeć w głąb biblioteki snów; w dusze, którym los odebrał wolność. Każdy, kto wciąż zmaga się z własnym szczęściem, powinien odnaleźć w tym zbiorze wierszy coś, co zatrzyma...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,27 zł 8,08 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Sklepik ze zwierzętami – audiobook
    CENA NEXTO

    Sklepik ze zwierzętami – audiobook

    Istvan Vizvary  

    Ten poranek był inny niż pozostałe. Powinien rozpocząć się spacerem z psem. Ale Barona nigdzie nie było. Nie znalazł się do wieczora. Za to okazało się, że zaginął także chomik. Klatka była otwarta, a mały gryzoń przepadł. Nie pomogło przeszukanie całego mieszkania. Jednego dnia zniknęły dwa zwierzaki. Czyżby ktoś porywał pupile z okolicy? Jakby tego było mało, Daria dowiaduje się, że mąż ukradł jej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,19 zł 7,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,40 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Droga pod górę – ebook

    Paweł Górecki "Gura"  

    PAWEŁ GURA GÓRECKI (rocznik 1985) – lwówczanin śląski z urodzenia, wrocławianin z wyboru. Dosadny, ale wrażliwy; poznał „uroki domu bez klamek” i „domu bez ścian”. Lubi film „Kler”, nie lubi kleru; lubi kolor bursztynu – najchętniej w fazie płynnej. Wyraża siebie słowem i muzyką; komponuje, śpiewa i gra solo oraz w zespołach: Antybiotyka, Sort B, X-Cremęt. Uważa, że wiersz powinien mieć rymy, choć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,07 zł 17,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,07 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Na zawsze 2: Lovebirds – audiobook
    CENA NEXTO

    Na zawsze 2: Lovebirds – audiobook

    Magdalena Winnicka  

    Lato w Kalifornii trwa w najlepsze, a wraz z nim rośnie gorączka uczuć między Katie a Connorem. Mężczyzna pochłonięty sprzecznymi pragnieniami toczy ze sobą walkę, a Kate – coraz bardziej niezależna i świadoma tego, czego pragnie – nie ułatwia mu niczego. Jednakże nie zdaje sobie sprawy, że człowiek, którego zna całe swoje życie, skrywa przed nią wiele sekretów i dotychczas pokazywał jej tylko swoją...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
    CENA NEXTO

    Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook

    Adam Ubertowski  

    Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,49 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • A koń w galopie nie śpiewa – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    A koń w galopie nie śpiewa – audiobook

    Artur Andrus   Wojciech Zimiński  

    "Więcej jest rzeczy na ziemi i w niebie, niż się ich śniło waszym filozofom". Wychodząc z tego założenia, postanowiliśmy opisać część z tych rzeczy, które się nikomu nie przyśniły. Ani filozofom, ani szlifierzom, ani nawet zdunom. Snując wątek hippiczno-botaniczny, postanowiliśmy powołać do życia nowy kierunek literacki, czyli "realizm paniczny". Kto gustuje w historiach kryminalnych, będzie usatysfakcjonowany,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Gra bez końca – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Gra bez końca – audiobook

    Simon Sinek  

    Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 23

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA