powinien
Liczba pozycji: 23
Gniewnik. Bushido po czterdziestce – ebook
Rafał Poniewierski
Bushido to kodeks japońskich samurajów. Każdy z nas przekraczając pewną granicę wieku powinien odnaleźć własną „drogę samuraja”. Drogę „pasji”, która pozwala dorosnąć a nie zestarzeć się.Data dostępności:
Data publikacji:
Wysypisko ludzi – ebook
Katarzyna Koziorowska
W tej książce możecie odnaleźć źródło melancholii, która jątrzy się na dnie serca każdego człowieka. Możecie odszukać splamione nadzieją całuny, których nikt już nie nosi, gdyż stały się niemodne. Dzięki tej książce macie szansę spojrzeć w głąb biblioteki snów; w dusze, którym los odebrał wolność. Każdy, kto wciąż zmaga się z własnym szczęściem, powinien odnaleźć w tym zbiorze wierszy coś, co zatrzyma...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepik ze zwierzętami – audiobook
Istvan Vizvary
Ten poranek był inny niż pozostałe. Powinien rozpocząć się spacerem z psem. Ale Barona nigdzie nie było. Nie znalazł się do wieczora. Za to okazało się, że zaginął także chomik. Klatka była otwarta, a mały gryzoń przepadł. Nie pomogło przeszukanie całego mieszkania. Jednego dnia zniknęły dwa zwierzaki. Czyżby ktoś porywał pupile z okolicy? Jakby tego było mało, Daria dowiaduje się, że mąż ukradł jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga pod górę – ebook
Paweł Górecki "Gura"
PAWEŁ GURA GÓRECKI (rocznik 1985) – lwówczanin śląski z urodzenia, wrocławianin z wyboru. Dosadny, ale wrażliwy; poznał „uroki domu bez klamek” i „domu bez ścian”. Lubi film „Kler”, nie lubi kleru; lubi kolor bursztynu – najchętniej w fazie płynnej. Wyraża siebie słowem i muzyką; komponuje, śpiewa i gra solo oraz w zespołach: Antybiotyka, Sort B, X-Cremęt. Uważa, że wiersz powinien mieć rymy, choć...Data dostępności:
Data publikacji:
Na zawsze 2: Lovebirds – audiobook
Magdalena Winnicka
Lato w Kalifornii trwa w najlepsze, a wraz z nim rośnie gorączka uczuć między Katie a Connorem. Mężczyzna pochłonięty sprzecznymi pragnieniami toczy ze sobą walkę, a Kate – coraz bardziej niezależna i świadoma tego, czego pragnie – nie ułatwia mu niczego. Jednakże nie zdaje sobie sprawy, że człowiek, którego zna całe swoje życie, skrywa przed nią wiele sekretów i dotychczas pokazywał jej tylko swoją...Data dostępności:
Data publikacji:
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
Adam Ubertowski
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
A koń w galopie nie śpiewa – audiobook
Artur Andrus Wojciech Zimiński
"Więcej jest rzeczy na ziemi i w niebie, niż się ich śniło waszym filozofom". Wychodząc z tego założenia, postanowiliśmy opisać część z tych rzeczy, które się nikomu nie przyśniły. Ani filozofom, ani szlifierzom, ani nawet zdunom. Snując wątek hippiczno-botaniczny, postanowiliśmy powołać do życia nowy kierunek literacki, czyli "realizm paniczny". Kto gustuje w historiach kryminalnych, będzie usatysfakcjonowany,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra bez końca – audiobook
Simon Sinek
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...Data dostępności:
Data publikacji: