powinien
Liczba pozycji: 20
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
Adam Ubertowski
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka niemieckiego – audiobook
EDGARD
Pakiet języka niemieckiego przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka niemieckiego. Dzięki tym kursom poznasz wiele słówek i wyrażeń, oraz nauczysz się wielu zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Te kursy to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się....Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka francuskiego – audiobook
EDGARD
Pakiet języka francuskiego przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka francuskiego. Dzięki tym kursom poznasz wiele słówek i wyrażeń, oraz nauczysz się wielu zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Te kursy to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się....Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka hiszpańskiego – audiobook
EDGARD
Pakiet języka hiszpańskiego przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka hiszpańskiego. Dzięki tym kursom poznasz wiele słówek i wyrażeń, oraz nauczysz się wielu zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Te kursy to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka włoskiego – audiobook
EDGARD
Pakiet języka włoskiego przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka włoskiego. Dzięki tym kursom poznasz wiele słówek i wyrażeń, oraz nauczysz się wielu zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Te kursy to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych do naturalnego komunikowania się. Każdy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra bez końca – audiobook
Simon Sinek
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiek kapitalizmu inwigilacji – audiobook
Shoshana Zuboff
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i sp ołeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji: