powinien
Liczba pozycji: 23
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
Adam Ubertowski
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...Data dostępności:
Data publikacji:
Głaskologia – audiobook
Miłosz Brzeziński
Satysfakcja z życia zawarta jest w naszym sposobie myślenia. Audiobook wyjątkowy pod każdym względem. To jak myślimy o sobie i innych ma decydujący wpływ na nasze samopoczucie. Czy jesteś rodzicem, szefem, podwładnym, politykiem, trenerem. Każdy, kto chce mieć pozytywny wpływ na innych, dać im energetycznego kopa powinien zapoznać się ze sposobami proponowanymi przez autora. Każdy, kto chce utrzymać...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowicjusze. Jak uczyć się w każdym wieku i odczuwać radość przez całe życie – audiobook
Tom Vanderbilt
Dlaczego tak wielu z nas w dorosłym życiu przestaje uczyć się nowych umiejętności? Czy boimy się, że nie będziemy wystarczająco dobrzy? Czy zapomnieliśmy o dziecięcej przyjemności płynącej z rozpoczynania od podstaw? W swojej książce, Tom Vanderbilt udowadnia, że nie istnieje jedyny i odpowiedni wiek na rozwój osobisty i że nigdy nie jest za późno, by nauczyć się czegoś nowego. Dzięki rozmowom z dziesiątkami...Data dostępności:
Data publikacji:
Trening mentalny sportowca. Jak być odpornym i silnym psychicznie – audiobook
Sławomir Luter
Kurs oparty jest tylko o praktyczne narzędzia rozwoju i programujące umysł, a ich głównym zadaniem jest zainstalować Ci sposób myślenia i działania najlepszych legend sportowych. Aby generować fenomenalne wyniki, liczy się nie tylko przygotowanie fizyczne. Równie przede wszystkim siła umysłu zawodnika, jego motywacja, upór i wytrwałość. czy charakter. To są prawdziwe cechy sukcesu. Każda ikona sportu...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra bez końca – audiobook
Simon Sinek
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...Data dostępności:
Data publikacji:
Striptiz w erze apek i algorytmów – audiobook
Margo Koniuszewski
To opowieść o postępie, perspektywach rozwoju cyfrowego świata i naszej „intymnej” relacji z mediami społecznościowymi. Rewolucja cyfrowa ukazana jest jako synergia płynącą z interakcji BIO-TECHNO-LOGIKA. Bio, czyli człowiek, techno - to technologia, a logika - tego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Autorka ujmuje wymiar cyber w ramy filozoficzne, naukowe i biznesowe. Zabiera słuchacza w podróż do przeszłości...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiek kapitalizmu inwigilacji – audiobook
Shoshana Zuboff
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i sp ołeczeństwie Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji: