Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

powinien

Liczba pozycji: 29
  • CENA NEXTO

    Tytuł powinien być metaforą – ebook

    Krzysztof Siwiec  

    Najpierw było Słowo A Słowa mają moc tworzenia świata Zastanawiałeś się, co to właściwie oznacza? Krakowski psycholog, specjalista od „głupoty ludzkiej”, otrzymał zadanie rozwikłania zagadki istnienia. W tym celu udał się do amazońskiej dżungli, gdzie nie zważając na przeciwności losu i rosyjskich żołdaków dotrzeć ma do tajemniczej jaskini… Tytuł powinien być metaforą to powieść, jakiej jeszcze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,71 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Bezdrożami do celu – ebook

    Johny Szalony  

    „Bezdrożami do celu” to powieść napisana na podstawie szalonego życia autora. Każdy powinien ją przeczytać, bo te przygody są niecodzienne. W powieści nie brakuje humoru, szaleństwa, wzruszeń i miłości.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,82 zł 2,02 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,82 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Więź 4/2019 – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Stajemy się szybko krajem ludzi coraz starszych, ale czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Czy system opieki nad seniorami potrafi odpowiedzieć na ich problemy? Jak sprawić, żeby nasza starość była pomyślna? Reforma modelu władzy w Kościele jest nieunikniona. Ale jaki ma być nowy model? Jak może wyglądać Kościół mniej centralistyczny i feudalny, a bardziej apostolski? Czy biskup powinien upominac...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,53 zł 18,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,53 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Artysta – ebook

    Sławomir Mrożek  

    Fałszywe papiery dla Lisa? Tablica pamiątkowa, kiedy nic się nie pamięta? Czy Kogut jest antysemitą? Czy szuler powinien przegrywać w karty ze względów humanitarnych? Czy stojąc w kolejce do monopolowego zbliżamy się czy oddalamy od równika? Te i inne paradoksy egzystencjalne rozważają bohaterowie zbioru opowiadań Sławomira Mrożka. Krótkie opowieści zawarte w dwóch cyklach: "Kogut, Lis i ja" oraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,80 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kronos 4/2013. Finis Christianismi – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Czym jest chrześcijaństwo? Jaki jest jego sens i znaczenie? Pytanie ważne nie tylko dla chrześcijanina – który powinien wiedzieć, w co wierzy – lecz także, a może przede wszystkim dla ateisty. Ateizm nie jest bowiem zjawiskiem pierwszym. Pojawia się zawsze po stuleciach religii. Jeśli przyjrzeć mu się uważnie, patrząc na jego historyczny rozwój – na nabierającą coraz większego rozpędu dechrystianizację...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Na zawsze 2: Lovebirds – ebook
    CENA NEXTO

    Na zawsze 2: Lovebirds – ebook

    Magdalena Winnicka  

    Lato w Kalifornii trwa w najlepsze, a wraz z nim rośnie gorączka uczuć między Katie a Connorem. Mężczyzna pochłonięty sprzecznymi pragnieniami toczy ze sobą walkę, a Kate – coraz bardziej niezależna i świadoma tego, czego pragnie – nie ułatwia mu niczego. Jednakże nie zdaje sobie sprawy, że człowiek, którego zna całe swoje życie, skrywa przed nią wiele sekretów i dotychczas pokazywał jej tylko swoją...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
    CENA NEXTO

    Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook

    Adam Ubertowski  

    Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,49 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    A koń w galopie nie śpiewa – ebook

    Artur Andrus   Wojciech Zimiński  

    "Więcej jest rzeczy na ziemi i w niebie, niż się ich śniło waszym filozofom". Wychodząc z tego założenia, postanowiliśmy opisać część z tych rzeczy, które się nikomu nie przyśniły. Ani filozofom, ani szlifierzom, ani nawet zdunom. Snując wątek hippiczno-botaniczny, postanowiliśmy powołać do życia nowy kierunek literacki, czyli "realizm paniczny". Kto gustuje w historiach kryminalnych, będzie usatysfakcjonowany,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,68 zł 35,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 29

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA