powinien
Więź 4/2019 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Stajemy się szybko krajem ludzi coraz starszych, ale czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Czy system opieki nad seniorami potrafi odpowiedzieć na ich problemy? Jak sprawić, żeby nasza starość była pomyślna? Reforma modelu władzy w Kościele jest nieunikniona. Ale jaki ma być nowy model? Jak może wyglądać Kościół mniej centralistyczny i feudalny, a bardziej apostolski? Czy biskup powinien upominac...Data dostępności:
Data publikacji:
Auto Świat Poradnik - numery archiwalne – e-wydanie – 2/2019
Auto Świat Poradnik to nowoczesny miesięcznik o charakterze poradniczym. Na stronach magazynu czytelnicy znajdą najbardziej przydatne informacje dotyczące eksploatacji samochodu. Dowiedzą się, jak obniżyć koszty użytkowania auta, poznają techniki i działanie podzespołów, a także prawa i zasady, które znać powinien każdy kierowca. Na pytania czytelników odpowiadają doświadczeni dziennikarze i eksperci...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,09 zł
Opinie o produkcie2,20 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,09 zł- Dostęp online PDF
Kronos 4/2013. Finis Christianismi – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Czym jest chrześcijaństwo? Jaki jest jego sens i znaczenie? Pytanie ważne nie tylko dla chrześcijanina – który powinien wiedzieć, w co wierzy – lecz także, a może przede wszystkim dla ateisty. Ateizm nie jest bowiem zjawiskiem pierwszym. Pojawia się zawsze po stuleciach religii. Jeśli przyjrzeć mu się uważnie, patrząc na jego historyczny rozwój – na nabierającą coraz większego rozpędu dechrystianizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Tygodnik Do Rzeczy – e-wydanie – 20/2024
Tygodnik „Do Rzeczy” to pismo o profilu konserwatywno liberalnym dla ludzi, którzy nie boją się myśleć. Kto chce zrozumieć współczesny świat i Polskę powinien po nie sięgnąć. Pismo skupia się na opisywaniu zjawisk politycznych, społecznych, gospodarczych i religijnych z innej niż powszechnie przyjęta perspektywy. Jego autorzy to znani publicyści, pisarze i historycy. „Do Rzeczy”...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 7,51 zł
Opinie o produkcie7,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,90 zł- EPUB
- MOBI
- Dostęp online PDF
Tygodnik Do Rzeczy – e-wydanie – 19/2024
Tygodnik „Do Rzeczy” to pismo o profilu konserwatywno liberalnym dla ludzi, którzy nie boją się myśleć. Kto chce zrozumieć współczesny świat i Polskę powinien po nie sięgnąć. Pismo skupia się na opisywaniu zjawisk politycznych, społecznych, gospodarczych i religijnych z innej niż powszechnie przyjęta perspektywy. Jego autorzy to znani publicyści, pisarze i historycy. „Do Rzeczy”...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 7,51 zł
Opinie o produkcie7,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,90 zł- EPUB
- MOBI
- Dostęp online PDF
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
Adam Ubertowski
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 742: Świat chce sprawiedliwości, nie zbawienia – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Sąd nad sądem Spotkanie Piłata i Jezusa, ludzkiej sprawiedliwości i boskiego planu zbawienia, niesie ze sobą wielki potencjał symboliczny. Jego oddziaływanie wykracza poza wyłącznie religijne ramy. Przypomina, że religia może zapomnieć o etyce, a prawo wydać na śmierć niewinnego. Przestrzega przed zawężoną perspektywą – tak zapalczywą walką o sprawiedliwość tu i teraz, że zaczynamy rościć sobie prawo...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 772: Migawki z frontu – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Migawki z frontu Reporter wojenny nie tylko jest autorem pokazującym za pomocą pióra czy kamery rzeczywistość krajów opanowanych konfliktami, lecz także, wybierając ten zawód, przyjmuje misję: odpowiedzialne, ale i trudne zadanie odkrywania prawdy. Obecnie – ze względu na łatwość w udostępnianiu informacji w medialnym świecie i szerzenie się fake newsów – jest to zadanie tym trudniejsze, wymagające...Data dostępności:
Data publikacji: