Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

popularnonaukowe

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Pisma krytyczne – ebook

    Anatole France  

    “Pisma krytyczne” to utwór Anatole’a France’a, francuskiego poety, powieściopisarza i krytyka, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie literatury. Ten zbiór pism laureata Nagrody Nobla zawiera między innymi takie teksty jak: Buddyzm, Mistycyzm i wiedza, O Sceptycyzmie, Czemu nam smutno.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,24 zł 12,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    20.000 mil podmorskiej żeglugi – ebook

    Juliusz Verne  

    "20.000 mil podmorskiej żeglugi" to słynna powieść przygodowa i fantastyczno-naukowa Juliusza Verne'a. Jest to druga część tak zwanej dużej trylogii Juliusza Verne’a ("Dzieci kapitana Granta", "20.000 mil podmorskiej żeglugi", "Tajemnicza wyspa"). Wydanie posiada wspaniałe ilustracje autorstwa Alphonse'a de Neuville'a

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,04 zł 4,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,04 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Narkotyki – ebook

    Stanisław Ignacy Witkiewicz  

    „Narkotyki” czyli „Nikotyna, alkohol, kokaina, peyotl, morfina, eter + appendix” to dzieło w którym Witkacy (Stanisław Ignacy Witkiewicz) opisuje w niezwykle malowniczy i często zabawny sposób, swoje przeróżne stany upojenia, swoje upadki i wzloty, oraz ciągłe powroty do nałogów. Mierzy się ze swoimi słabościami oraz opiniami jakie krążyły na temat jago stylu życia oraz skłonności do uzależnień.   "Narkotyki"...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 6,74 zł 7,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA