popularnonaukowe
Liczba pozycji: 5
Polski Przegląd Migracyjny/The Polish Migration Review – eprasa
Agata Sikora Anna Horolets Magdalena Ślusarczyk Olga Gitkiewicz Nina Boichenko Natalia Judzińska Janina Ochojska
„Polski Przegląd Migracyjny” to interdyscyplinarne dwujęzyczne czasopismo popularnonaukowe wydawane przez Muzeum Emigracji w Gdyni. Rocznik poświęcony jest problematyce migracji rozpatrywanej zarówno z perspektywy historycznej, jak i współczesnej, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki emigracji z ziem polskich oraz powstawania, przemian i rozwoju środowisk polonijnych za granicą.Data dostępności:
Data publikacji:
Archeologia Żywa – e-wydanie – 2/2024
Tytuł wydawany od 1996 roku. Jedyne pismo popularnonaukowe w Polsce dedykowane archeologom i pasjonatom tej nauki oraz naukowcom dziedzin pokrewnych. Celem kwartalnika jest promocja osiągnięć archeologii dokonanych w Polsce, jak i za granicą. Przybliża zagadnienia dotyczące badań nad przeszłością rodzaju ludzkiego w spektrum od czasów najdawniejszych po współczesność, realizowanych zarówno z punktu...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 18,95 zł
Opinie o produkcie19,95 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,95 zł- Dostęp online PDF
Verba volant, scripta manent. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Bogusławie Gneli – ebook
Aneta Kaźmierczyk Kinga Michałowska Monika Szaraniec
Księga powstała dla uczczenia działalności naukowej Pani Profesor Bogusławy Gneli – jednej z najwybitniejszych przedstawicielek polskiej nauki prawa cywilnego, kierownika Katedry Prawa Cywilnego, Gospodarczego i Prywatnego Międzynarodowego, obecnie także dyrektora Instytutu Prawa w Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dzieło zawiera ponad 100 artykułów...Data dostępności:
Data publikacji:
Konkurencja w sektorze bankowym. Teoria i wyniki empiryczne – ebook
Małgorzata Pawłowska
Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego ( the Industrial Organization Approach to Banking ) oraz wyników badań...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji: