polskiego
Liczba pozycji: 5
Morze, Statki i Okręty – e-wydanie – 3-4/2024
Specjalistyczne czasopismo morskie kontynuujące najlepsze tradycje polskiego dziennikarstwa marynistycznego, tworzony na wybrzeżu przez ludzi morza dla wszystkich, którzy interesują się flotą pełnomorską, a przede wszystkim morskimi zbrojeniami i kampaniami wojennymi.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Morze, Statki i Okręty - Numer specjalny – e-wydanie – 6/2016
Specjalistyczne czasopismo morskie kontynuujące najlepsze tradycje polskiego dziennikarstwa marynistycznego, tworzony na wybrzeżu przez ludzi morza dla wszystkich, którzy interesują się flotą pełnomorską, a przede wszystkim morskimi zbrojeniami i kampaniami wojennymi. Zawiera mniejszą ilość tematów, szerzej opracowanych.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 12,30 zł
Opinie o produkcie12,95 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,95 zł- Dostęp online PDF
Z pierwszej piłki – ebook
Remigiusz Mróz
Nim doszło do tragedii, Rewera Opole została okrzyknięta największym fenomenem polskiego futbolu. W efektowny sposób awansowała do najwyższej klasy rozgrywkowej, a potem rozbijała rywali jednego po drugim. Wszystko skończyło się, gdy trener i piętnastu piłkarzy zginęło w tragicznym wypadku. Teraz klub, pozbawiony większości kadry, znalazł się na skraju przepaści. Nowy szkoleniowiec jest zwalnianym...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 2/2020 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
W kontakcie z nowymi technologiami nie powinniśmy dziś ufać nawet własnym zmysłom. Tymczasem w 60% polskich domów nie ma żadnych zasad korzystania z internetu. Jak więc zachować cyfrową higienę? W każdej części świata Kościół katolicki jest równocześnie prawdziwie globalny i prawdziwie lokalny. Jak wygląda na tym tle specyfika polskiego katolicyzmu? Czy dryfujemy w stronę religijności zeświecczonej? W...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 19_08 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...Data dostępności:
Data publikacji: