polska
Liczba pozycji: 5
Polska Piastów – audiobook
Paweł Jasienica
Tematem pierwszej części cyklu Pawła Jasienicy jest Polska za panowania Dynastii Piastów. Ta barwna i wnikliwa rozprawa, to przede wszystkim „swobodne literackie opowiadanie”, które postrzega się jako fascynującą gawędę o państwie wielu narodów, wiar i kultur. Paweł Jasienica, właśc. Leon Lech Bejnar (1909-1970) - historyk, publicysta, eseista, twórca znanej syntezy dziejów Polski przedrozbiorowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Polska na kozetce – ebook
Polska – wielki niewielki kraj. Jaką ma osobowość, jakie problemy, marzenia i pragnienia? Okładka skrywa teksty osób, które Polska fascynuje i inspiruje do myślenia, dla których jest wyzwalaczem obywatelskiej refleksji i różnych emocji. Czytając je, można się fascynować, oburzać, złościć, ale także wzruszać czy odczuwać dumę. Piszemy o polskiej rzeczywistości, w której jak w lustrze odbijają się wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Chłopi – audiobook
Władysław Reymont
Chłopi , to epopeja Władysława Reymonta, za którą otrzymał on Nagrodę Nobla w 1924. Jest to realistyczna powieść, która opisuje polską wieś na przełomie wieków. Chłopska społeczność ukazana pokazana została w ważnym momencie historycznym, gdy budzi się w jej świadomość klasowa i narodowa. Czyta Michał Białecki. Zamów teraz , a już w kilka chwil po zakupie, drogą elektroniczną dostarczymy Ci wybranego...Data dostępności:
Data publikacji:
Go global! – audiobook
Krzysztof Rybiński
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: