polowe
Liczba pozycji: 9
LUST: Letnicy 4: Historia Ingrid - opowiadanie erotyczne 4 – audiobook
Ane-Marie Kjeldberg
Wykładowczyni Ingrid Bromley postanawia wynająć połowę swojego domku letniskowego nad Morzem Północnym artystce Xenii. Ta młoda zmysłowa dziewczyna o szorstkiej barwie głosu, obdarzona burzą rudych włosów, przerywa spokój panujący dotąd w cichym, uporządkowanym życiu Ingrid. Gdy Xenia pyta, czy Ingrid nie chciałaby dla niej pozować, ta po raz pierwszy w życiu czuje się naprawdę zauważona przez drugiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga na szczyt – audiobook
Ewelina Dobosz
Ekstremalne warunki, pragnienia silniejsze niż strach i pożądanie, które jest jak tlen. Liwię i Daniela łączy wspólny cel – zdobycie najwyższego szczytu Ziemi. Droga na dach świata ma być dla nich oczyszczeniem, pożegnaniem z przeszłością i szansą na nowe życie. Namiętność, która rodzi się między nimi w tych skrajnie niesprzyjających warunkach, jest jak lawina – nie mogą (i nie chcą) przed...Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook
Liz Wiseman
Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...Data dostępności:
Data publikacji:
Sąd nad Antychrystem – audiobook
Aleksander Błażejowski
KLASYKA POLSKIEGO KRYMINAŁU Lata 20. XX w. W Warszawie działają rosyjscy zwolennicy powrotu carskiego porządku i agenci komunistycznej bezpieki. Jaką rolę w ich życiu odegra głośny dramaturg Ludwik Karnicki i jego nowe przedstawienie Sąd nad Antychrystem? Zagadkę po raz kolejny spróbuje rozwiązać komisarz Borewicz. W skromny, zapuszczonym pokoju starej kamienicy przy ul.Chmielnej zostaje dokonany...Data dostępności:
Data publikacji:
Moby Dick – audiobook
Herman Melville
Klasyczna morska powieść przygodowa Hermana Melville’a w wersji ilustrowanej - wymarzonej dla dzieci. Tej książki nie sposób odłożyć na półkę! Kapitanem Ahabem targa obsesja zemsty za wszelką cenę na Moby Dicku - gigantycznym białym wielorybie, z którym podczas ostatniego rejsu stoczył śmiertelną walkę. Młody marynarz Izmael oraz jego przyjaciel Queequeg, a także reszta załogi statku wielorybniczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztauwajery – audiobook
Paulina Świst
Po bestsellerowych „Paprocanach” i „Chechle”, intrygująca prawniczka prezentuje kolejny tom serii - „Sztauwajery”. Na czytelników czekają bezbłędne dialogi, wyraziste postaci i niespodziewane zwroty akcji! Julia Czerny nie nadaje się do tych wszystkich gier i podchodów. Zawsze dobrze o tym wiedziała, dlatego nie zajęła się prawem karnym, a przejrzystym i jasnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Cała prawda o planecie Ksi – audiobook
Janusz Zajdel
Propaganda, nadużycia władzy, konspiracja…Zajdel pokazuje, że tam, gdzie są ludzie, jest także i terror, nawet jeśli to wszystko ma miejsce na odrębnej planecie. Co by się działo, gdyby ziemianie rzeczywiście chcieli osiedlić się w innym miejscu Wszechświata? Czy nie wymagałoby to ofiar zanim udałoby się dojść do porozumienia i ustalić na nowo prawo i porządek? Być może tak właśnie było na planecie...Data dostępności:
Data publikacji:
To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne – audiobook
Greg McKeown
Czy zdarza ci się mieć poczucie, że: biegniesz coraz szybciej, ale nie zbliżasz się do swoich celów? chcesz dać z siebie więcej, ale brakuje ci energii? stoisz na krawędzi wypalenia? wszystko jest o wiele trudniejsze, niż powinno być? Ludzie, którym nieobce są takie odczucia, zwykle są zdyscyplinowani i skoncentrowani. Zaangażowani i zmotywowani. Mimo to są też skrajnie wyczerpani....Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: