Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

polowe

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Puszka Pandory – ebook

    Ewa Siarkiewicz  

    Istoty pozaziemskie zdecydowały się przeprowadzić eksperyment na Ziemianach. Jak będą się zachowywać, jeśli połowę oślepią? I zabiorą im wszystko, co mają? Czy pomimo tego wszystkiego będzie można im zaufać?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 2,69 zł 2,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Eli Makower – ebook

    ELIZA ORZESZKOWA  

    „Eli Makower” to dwu-tomowa powieść jednej z najwybitniejszych polskich powieściopisarek Elizy Orzeszkowej. Była nominowana do Nagrody Nobla w dziedzinie literatury w 1905 roku, kiedy to członkowie Komitetu Noblowskiego uznali iż: „O ile w tekstach Sienkiewicza bije szlachetne polskie serce, to w twórczości Elizy Orzeszkowej bije serce człowieka”. „Do wielkiego dziedzińca, zawierającego w sobie dom...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,24 zł 12,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Liz Wiseman  

    Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Matka – ebook

    WŁADYSŁAW REYMONT  

    „Matka„ to opowiadanie Władysława Reymonta, pisarza, prozaika i nowelisty, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie literatury. “ — Czekalim tydzień, czekalim cierpliwie i drugi, bo strażniki wciąż się włóczyli po okolicy, węsząc jako te psy polowe, a i noce były za widne, księżyc tak świecił, że o staję można było zobaczyć wszystko. Aż przyszła noc czarna jak smoła, zaraz z wieczora padał deszcz,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,84 zł 6,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,84 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Podróż bez celu – ebook
    CENA NEXTO

    Podróż bez celu – ebook

    Fryderyk Skarbek  

    Podróż bez celu to trzecia powieść autorstwa Fryderyka hrabiego Skarbka wydana w latach 1824-1825, a wznawiana tylko raz, w 1840 r. Niniejsza edycja została przygotowana z myślą o przywróceniu czytelnikowi tego wartościowego i niesłusznie zapomnianego utworu. Chętnym pozwoli ona wybrać się wraz z profesorem ekonomii w literacką podróż na Śląsk i do Saksonii, przypatrzeć się XIX-wiecznemu światu niejako...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Nasze winy – ebook

    Louise Kennedy  

    Olśniewająca powieść o miłości w czasach niepokoju. Bolesna, szczera i nieodkładalna. Irlandia Północna, 1975 rok. W kraju codziennie wybuchają bomby, trwają krwawe rozrachunki IRA. Młoda nauczycielka Cushla stara się wieść wraz z matką spokojne życie w miasteczku w pobliżu Belfastu. Uczy w szkole parafialnej, a wieczorami pracuje w rodzinnym pubie. Tam poznaje Michaela, adwokata, który zdobył rozgłos,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA