polowe
Liczba pozycji: 9
Klimek i Klementynka – ebook
Maria Kruger
Tytułowi bohaterowie to para jedenastoletnich bliźniąt. Klimek jest nie lada urwisem, a Klementynka, jak się okazuje, nie ustępuje mu w poszukiwaniu przygód i odwadze. Akcja toczy się podczas insurekcji kościuszkowskiej, kiedy Warszawa przygotowuje się do obrony, a jej mieszkańcy masowo ruszają sypać szańce. Marzeniem Klimka jest zaciągnięcie się do wojska. Na razie jednak udaje mu się jedynie ocalić...Data dostępności:
Data publikacji:
Własna permakultura – ebook
Marjory Wildcraft
W książce Autorka przedstawia rewolucyjne podejście do zdrowia, które opiera się na zasadach permakultury. Podpowiada, jak wzmocnić swoją odporność i poradzić sobie ze stresem. Wesprzeć układ trawienny przy pomocy diety wegetariańskiej opartej na roślinach leczniczych, ziołowych herbatach i świeżej, pożywnej, wolnej od pestycydów żywności, którą sam wyhodujesz na własnym tarasie, domowym parapecie...Data dostępności:
Data publikacji:
Moby Dick – ebook
Herman Melville
Klasyczna morska powieść przygodowa Hermana Melville’a w wersji ilustrowanej - wymarzonej dla dzieci. Tej książki nie sposób odłożyć na półkę! Kapitanem Ahabem targa obsesja zemsty za wszelką cenę na Moby Dicku - gigantycznym białym wielorybie, z którym podczas ostatniego rejsu stoczył śmiertelną walkę. Młody marynarz Izmael oraz jego przyjaciel Queequeg, a także reszta załogi statku wielorybniczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieosiągalny Everest – ebook
Craig Storti
Poznajcie historię, która kończy się tam, gdzie inne się zaczynają. Prequel do wszystkich innych opowieści o Mount Evereście. Zanim wspinacze podjęli pierwsze próby zdobycia najwyższej góry świata, przez wiele dziesięcioleci zastanawiano się, czy jest nią właśnie Mount Everest (znany początkowo jako szczyt XV), a potem – gdy już ją zmierzono w 1850 roku – jak do niej dotrzeć. Ani położenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pięćset milionów begum. Pierwsze pełne tłumaczenie – ebook
Juliusz Verne
Październik 1871 roku: doktor Sarrasin odziedziczył kolosalną fortunę pozostawioną przez dalekiego krewnego, który wyemigrował do Indii. Marzyciel i bezinteresowny człowiek decyduje się zużytkować spadek na budowę idealnego miasta, Franceville. Jednak drugi spadkobierca, narodowości niemieckiej, będzie dochodził swoich praw, chcąc otrzymać połowę kwoty. Chodzi o profesora Schultzego, człowieka bezlitosnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Daj jej orgazm – ebook
Malwina Gartner
Jak stać się 100% kochankiem i poznać sekret długotrwałych orgazmów? Czego konkretnie nauczysz się z tej publikacji? * Dowiesz się, jak na przeróżne sposoby doprowadzić partnerkę do orgazmu. * Poznasz różne rodzaje orgazmów oraz sposoby na to, aby bliska Ci osoba przeżywała je jednocześnie. * Poznasz erotyczną mapę ciała Twojej partnerki i znajdziesz miejsca, które przy odpowiednich pieszczotach...Data dostępności:
Data publikacji:
Loveless – ebook
Alice Oseman
Powieść twórczyni cyklu komiksów HEARTSTOPPER. Nagrodzona YA Book Prize 2021 wzruszająca opowieść o odnajdywaniu własnej tożsamości. Wszystko to zaczęło do mnie docierać. Nigdy w nikim się nie kochałam. Ani w chłopcach, ani w dziewczynach, ani w żadnej osobie, którą kiedykolwiek poznałam. Co to znaczy? Georgia nie była dotąd zakochana, z nikim się nawet nie całowała. Jednak jest przekonana, że pewnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się pozbyć Termita. Czyli jak przestałam tworzyć śmietniki myślowe w głowie – ebook
Dąbrowska Anna
Anna Dąbrowska – trener rozwoju osobistego oraz dyplomowana coach i mentor. Ukończyła studia na kierunku finanse i rachunkowość oraz coaching w biznesie. Posiada ponad 20-letni staż zawodowy, a swoją wiedzę i doświadczenie nieustannie wzbogaca poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach, m.in. kurs MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – redukcja stresu poprzez praktykę uważności wg metody...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: