Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pokaż

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Joga doznań i inne opowiadania erotyczne Black Chanterelle – ebook

    Black Chanterelle  

    Rozkosz jest pojęciem absolutnym, nieujarzmionym ramami czasu, miejsca ani okoliczności. Od wieków na kartach historii kumulujemy subtelne piękno erotyzmu, kiełkujące obficie i bezustannie z upływem lat. Intrygi naszych uczuć, intymność dotyku, pierwotne popędy oraz fetysze uległy wprawdzie zmianom, jednak pożądanie uczyniło z seksu istotę ludzkiej natury, którą można obnażać na nieskończenie wiele...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Reguły wojny – ebook

    Marko Kloos  

    „Nikt nie pisze [militarnego s-f] lepiej niż Marko Kloos. Jego cykl Frontlines jest godnym następcą takich klasyków jak „Kawaleria kosmosu” Heinleina, czy „Wieczna wojna” Haldemana. – George R.R. Martin Minęły cztery lata, odkąd Ziemia rzuciła cała swoją militarną potęgę przeciwko obcym. Ludzkość cofnęła się znad krawędzi zagłady. W Układzie Słonecznym jest spokojnie. Póki co. Być może ocalali...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,69 zł 37,43 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA