pokaż
Liczba pozycji: 5
Wdzięczność - Samoakceptacja. Pokaż życiu, że zasługujesz na wszystko co najlepsze – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook „ Wdzięczność - Samoakceptacja. Pokaż życiu, że zasługujesz na wszystko co najlepsze! ” należy do serii: „Mindfulness – technika uważności” i stanowi odcinek nr 12. Wdzięczność to stan umysłu człowieka o wysokim poziomie świadomego JA. Wdzięczność to umiejętność patrzenia na życie i to co nas spotyka z wielu perspektyw, to docenianie każdego doświadczenia, nawet tego bolesnego i przykrego....Data dostępności:
Data publikacji:
Moralność Pani Dulskiej – ebook
Gabriela Zapolska
„Moralność Pani Dulskiej” to najsłynniejsza sztuka autorstwa Gabrieli Zapolskiej, jednej z najwybitniejszych przedstawicielek polskiego naturalizmu. Sztuka Zapolskiej jest tragifarsą. Główna bohaterka – Aniela Dulska – jest postacią obłudną, dwulicową, fałszywą, chciwą, gardzącą ludźmi biednymi, słabymi i wrażliwymi. Wszystko co robi, robi na pokaz. Prezentuje pozorną moralność, żyje jednak w...Data dostępności:
Data publikacji:
Polski Zaklęty Świat – ebook
Artur Oppman
Odkryj przed swoim dzieckiem polski zaklęty świat, o którego bohaterach z pokolenia na pokolenie opowiadały nasze babki. Pozwól mu poznać mieszkającego w lochach łęczyckiego zamku zabawnego diabła Borutę, który chciał się bratać z ludźmi i pana Twardowskiego, który w zamian za mądrość zaprzedał swoją duszę, a później spoglądał na świat z Księżyca. Pokaż mu polskich znanych od pokoleń bohaterów, którzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: