pokaż
Liczba pozycji: 39
Jechać, nie jechać? Tom II. 36 krajów i kierunków – audiobook
Pablo
Przewodniko-ranking tom II. Opowieści ze wszystkich kontytentów. Książka nagrodzona przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Podróżników „Globtrotrer”. Zawiera dogłębnie przemyślany ranking krajów i kategorii oraz subiektywną ocenę gwiazdkową. Wszystko po to, żeby nie pomylić się, gdy przychodzi do decydowania, czy Oman to dobre miejsce dla samotnie podróżujących kobiet, a Antarktyda nadaje...Data dostępności:
Data publikacji:
Jechać, nie jechać? Tom I. 39 krajów i kierunków – audiobook
Pablo
Jedyny taki na rynku przewodniko-ranking niezwykłych podróży w czasie i przestrzeni. Nowy gatunek książki podróżniczej, osobisty i uniwersalny zarazem. Bawi do łez, przestrzega przed pułapkami czekającymi na turystę, pomaga zaplanować wakacyjną wyprawę. Ekspresyjny język autora, cięty dowcip, bezkompromisowe opisy krajów i ludzi, wspomnienia, ciekawostki, anegdoty - to atuty tej książki, których...Data dostępności:
Data publikacji:
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II – audiobook
Ken Blanchard Susan Fowler Laurence Hawkins
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie od pracowników oczekuje się, że nie będą czekali na dokładne wskazówki od kierownika, mają za to aktywnie brać udział w tworzeniu swojego środowiska pracy, wykazywać się kreatywnością i przejmować inicjatywę. Zamiast bezrefleksyjnie wykonywać polecenia, powinni współpracować. Innym wyzwaniem jest rozwój technologii: takie wynalazki jak internet, urządzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Kazachskie stepy. Ziemie przeklęte? – audiobook
Krzysztof Renik
Człowiek przemierzający step, podróżny, który jest w drodze, korzystał tu zawsze z przywileju gościnności. Skoro jest w drodze, z dala od rodzinnych stron, z dala od swych bliskich, to w każdej sytuacji należy okazać mu pomoc. Nie należy go pytać, czy jest twoim przyjacielem, czy wrogiem, nie należy go pytać o to, w jakich zamiarach przybywa do twego kraju. Należy mu po prostu okazać pomoc, a potem...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowy Jednominutowy Menedżer – audiobook
Spencer Johnson Ken Blanchard
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana...Data dostępności:
Data publikacji:
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie – audiobook
Paul Ekman
Zachwycająca, pewna i rozumna mapa świata emocji, doskonały przewodnik. Daniel Goleman , autor książki Inteligencja emocjonalna Nikt inny nie zbadał ekspresji mimicznych tak dogłębnie, jak Paul Ekman. W tej książce dokonuje on w jasny, obrazowy i najbardziej przystępny sposób prezentacji swoich fascynujących odkryć. Oliver Sacks Paul Ekman to mistrz ekspresji emocjonalnej, a to jest jego mistrzowska...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Może (morze) wróci – audiobook
Bartek Sabela
Wciąż widać je na wszystkich mapach. Możemy je znaleźć w atlasach i na globusach. W rzeczywistości jednak już go nie ma, umarło. Przez czterdzieści ostatnich lat Jezioro Aralskie, zwane przez miejscową ludność Morzem, niegdyś czwarte największe jezioro świata, zostało zamienione w jałową, bezkresną pustynię. Bezpowrotnie zniszczono dziesiątki gatunków zwierząt, tysiące hektarów lasów i życie kilkudziesięciu...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: